Hey derude.. Jeg fik for laaaaang tid siden et invite til g-mail af en veninde, men problemet er nu, at adressen åbenbart er blevet lukket grundet inaktivitet..
Det er jeg så'n lidt træt af i skrivende stund, da jeg er blevet mere end godt træt af hotmail, og håbede derfor, at en person herinde måske kunne hjælpe mig til en invite?
Come on, fellow filmz-nerds ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6 Det er stort set bare om du kan lide google eller hotmail hvis du primært går efter mail funktionaliteten, du kan da få en invite hvis du pm'er mig din nuværende mail-adresse. Så kan du selv tage stilling til det :)
Jeg er all-in for gmail. Bruger ikke længere outlook. Kan super godt lide den måde den samler emails i "tråde" med dialog. Dejligt interface og virker hurtigt og godt. Hotmail kan sikkert også, men gmail fungerer fint med adgang fra min mobil også...
#1 HonoDelLoce 19 år siden
Det er jeg så'n lidt træt af i skrivende stund, da jeg er blevet mere end godt træt af hotmail, og håbede derfor, at en person herinde måske kunne hjælpe mig til en invite?
Come on, fellow filmz-nerds ;)
#2 filmz-canner 19 år siden
#3 HonoDelLoce 19 år siden
Tusind tak du.. Men tro det eller ej, jeg fandt s'gu den gamle bruger.. Den var ikke blevet lukket, jeg havde bare glemt den rigtige adresse :)
Men ellers tusind tak :)
#4 filmz-canner 19 år siden
#5 cyberzed 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
Jeg er muligvis interesseret, der..
#7 cyberzed 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 McPeter 19 år siden
#10 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell