Gravatar

#1 b e c h 12 år siden

Hej,

Hvad gør i med jeres gamle dvd'er når de er blevet opgraderet til fx blu-ray og i skal af med dem?

Det virker ikke som om, der er meget salg i dvd herinde mere, og jeg nænner næsten ikke at smide dem ud.

Kender i nogen steder hvor de har bare antydning af værdi?

H
Gravatar

#2 DarkLight 12 år siden

Kender ingen steder, og har netop smidt en masse til salg. Dog uden resultat.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2647245594] 12 år siden

Desværre er der ikke meget salg i film efterhånden, jeg solgte en meget stor bunke film for noget tid siden, langt under den pris, som de reelt er værd, men hellere dét, end at de står og samler støv derhjemme.
Gravatar

#4 Highland Park 12 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 MOVIE1000 12 år siden

Loppemakreder har jeg haft god succes med. ellers find en bytte/sælg butik ala blockbuster.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (5) skrev:
Loppemakreder har jeg haft god succes med. ellers find en bytte/sælg butik ala blockbuster.

Blockbuster ville også være mit bud.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Skeloboy 12 år siden

b e c h (1) skrev:
Hej,

Hvad gør i med jeres gamle dvd'er når de er blevet opgraderet til fx blu-ray og i skal af med dem?

Det virker ikke som om, der er meget salg i dvd herinde mere, og jeg nænner næsten ikke at smide dem ud.

Kender i nogen steder hvor de har bare antydning af værdi?

H

Hvis det er R2, så sælg dem i Blockbuster...mellem 3 og 10 kroner for du får dem...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#8 frahm-2 12 år siden

Hvis der er børnevenlige film imellem, så ved jeg at børneafdelingerne på landets hospitaler gerne tager imod dem.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#9 soif 12 år siden

du kan ik rigtig få noget for brugte dvd film mere men blockbuster opkøber dem .
Download aldrig uden tilladelse - Går ind for lovlig Download
www.frontier-film.dk
Gravatar

#10 b e c h 12 år siden

Tak for jeres tanker..

Jeg tror jeg giver den et skud og opretter en salgstråd herinde og ellers bliver det til en tur i Blockbuster.

@frahm-2, god idé med børneafdelingen - desværre er filmene ikke specielt børnevenlige.

Skriv ny kommentar: