Jeg er blevet spurgt, på mit arbejde, om at skaffe en håndfuld gamle horrorfilm. Jeg tænker at det skal være nogle af de der gamle usle nogen fra 50'erne, som Jacob Stegelmann er helt oppe at køre over. Er der nogen der kan anbefale et godt sted at købe dem? Eventuelt en samlet pakke med et par stykker eller noget i den stil?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
nej jeg ved godt hvem det bare nogen skriver med C andrer med k, jeg mener det er med k.
Med hensyn til film, hmm jeg kan give dig listen fra hans fordrag vi var til, der er da et par stykker som gode kandidater med hensyn til hvor at få dem fra, og en evt. sammenpak ved jeg ikke lige.
Attentat Dk, 1980 Bent Christensen
Adventure in Iraq 1943, D Ross Lederman
Mesa of Lost Women 1953 Ron Ormond
Manos Hands of Fate 1966 Hal Warren Torgo: John Reynolds
Sister Streetfighter 1974 m. Tina Long, Sonny Chiba
Bloody Pit of Horror 1965 Massimo Pupillo
Mad doctor of Blood Island 1968 Eddie Romero
Horror of the Blood Monster 1970 Al Adamson
Deadly Weapons 1974 Doris Wishman
Abraxas 1991, Damian Lee Ventura: Minnesota guvernør
Rocky Jones 1954, Hollingsworth Morse Richard Crane som Rocky
Horrors of Spider Island Ein Töter hingt im net Fritz Bøttger 1960
Night of the Blind Dead 1-2 Armando De Ossorio, 1971
Velvet Smooth 1975 Michael Fink Pigen: Johnnie Hill
A Scream in the Street Carl Monson, 1973
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
De har tit nogle billige dvd-bokse i Fona med gamle klassikere som Wolfman, Mummy, Invisible Man, Dracula osv. Men de er dog ret genkendelige - hvorfor må de ikke være det?
#5 Hehe, den kan godt anbefales, selv om lyd og billede ikke lige er noget at råbe hurra for. Jeg købte den af Kadann for nogen tid siden, og selv om jeg langt fra har fået set dem alle, er den sgu meget hyggelig og en god måde at få undersøgt, om filmene er noget værd, før man evt. smider flere penge efter dem.
På den baggrund købte jeg bl.a. den fine Carnival of Souls i Criterion-udgaven forleden, men det er jo en anden sag ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Tjek pacifics liste over meget billige film. Der er virkelig mange titler, som du aldrig har hørt om, og de koster ca. en 10er stykket. Har selv lige købt Slave Of The Cannibal God..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#5 den kan jeg også varmt anbefale, en masse crapy horror film til næsten ingen pengen, men forvent ikke at filmen er i meget bedre kvalitet end VHS, jeg har den selv (+ 50 Sci-fi movies) og har set ey par stykker af dem og de er nu meget griner at se.
Mener de har dem til omkring en hund hos DVDpacific.
#1 gi-jones 18 år siden
#2 elwood 18 år siden
8-)
nej jeg ved godt hvem det bare nogen skriver med C andrer med k, jeg mener det er med k.
Med hensyn til film, hmm jeg kan give dig listen fra hans fordrag vi var til, der er da et par stykker som gode kandidater med hensyn til hvor at få dem fra, og en evt. sammenpak ved jeg ikke lige.
Attentat
Dk, 1980 Bent Christensen
Adventure in Iraq
1943, D Ross Lederman
Mesa of Lost Women
1953 Ron Ormond
Manos Hands of Fate
1966 Hal Warren
Torgo: John Reynolds
Sister Streetfighter
1974 m. Tina Long, Sonny Chiba
Bloody Pit of Horror
1965 Massimo Pupillo
Mad doctor of Blood Island
1968 Eddie Romero
Horror of the Blood Monster
1970 Al Adamson
Deadly Weapons
1974 Doris Wishman
Abraxas
1991, Damian Lee
Ventura: Minnesota guvernør
Rocky Jones
1954, Hollingsworth Morse
Richard Crane som Rocky
Horrors of Spider Island Ein Töter hingt im net
Fritz Bøttger 1960
Night of the Blind Dead 1-2
Armando De Ossorio, 1971
Velvet Smooth
1975 Michael Fink
Pigen: Johnnie Hill
A Scream in the Street
Carl Monson, 1973
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 gi-jones 18 år siden
#4 filmz-DocDoom 18 år siden
#5 martin_v 18 år siden
http://www.axelmusic.com/productDetails/8268310700...
#6 evermind 18 år siden
Hehe, den kan godt anbefales, selv om lyd og billede ikke lige er noget at råbe hurra for. Jeg købte den af Kadann for nogen tid siden, og selv om jeg langt fra har fået set dem alle, er den sgu meget hyggelig og en god måde at få undersøgt, om filmene er noget værd, før man evt. smider flere penge efter dem.
På den baggrund købte jeg bl.a. den fine Carnival of Souls i Criterion-udgaven forleden, men det er jo en anden sag ... :)
#7 elwood 18 år siden
Nu til dags koster hver enkel af dem 100 kr. stykket.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 evermind 18 år siden
Er det ikke 18 film, fordelt på 4 kassetter, boxen indeholder ...? Hvis vi begge altså tænker på den, TP på et tidspunkt solgte til en 100 kr.
#9 davenport 18 år siden
Har selv lige købt Slave Of The Cannibal God..
#10 aknot 18 år siden
Mener de har dem til omkring en hund hos DVDpacific.