Er der noget med, at man via google (eller på anden vis) kan se gamle sider, som ikke længere findes på de respektive hjemmesider, hvor de oprindelig blev bragt?
Jeg mangler en jobannonce, som indtil for nylig stod at læse på jobnet.dk. Når jeg googler den, står brudstykker af den at læse i søgeresultaterne, men hverken jobnet.dk eller andre af de jobsider, der har haft den opført på deres lister, har den stående længere.
Kan man på en eller anden måde få den fulde tekst frem, sådan som den oprindelig fremstod i sin helhed?
Jeg er faktisk imponeret over hvor hurtigt man kan få lidt hjælp eller gode praktiske tips og råd her på filmz.dk. Godt vi har internettet - og filmz.dk! :-)
#1 BN 15 år siden
Jeg mangler en jobannonce, som indtil for nylig stod at læse på jobnet.dk. Når jeg googler den, står brudstykker af den at læse i søgeresultaterne, men hverken jobnet.dk eller andre af de jobsider, der har haft den opført på deres lister, har den stående længere.
Kan man på en eller anden måde få den fulde tekst frem, sådan som den oprindelig fremstod i sin helhed?
Er der nogen der ved noget om dette?
#2 Kiksmann 15 år siden
#3 aero 15 år siden
#4 BN 15 år siden
BINGO!!!!!! Det var lige nøjagtigt dét, jeg tænkte på. Mange tak for hjælpen. :-)
Har lige fået den fulde ordlyd af jobannoncen frem ved at trykke på 'cached'.
#5 BN 15 år siden
Tak skal du have for henvisningen. Den må kunne bruges i en del andre sammenhænge.
#6 BN 15 år siden
#7 Skeloboy 15 år siden