Er det ikke rart nok, at man kan komme med tilføjelser når der sker nyt i en sag? At der så dukker en eller anden unge op og spammer Harry Potter trådene en gang imellem er vel til at leve med.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Så skal funktionen da have en anden tidsgrænse end på newz. Der er indholdet jo nok mere begrænset til en bestemt tidsperiode eftersom der sker så meget nyt hele tiden i IT-verdenen.
Men i film-verdenen kan man jo blive ved med at opdage nye film og man kan ændre holdning til en film efter at have set den gentagne gange, nye indsigter, alder osv. Desuden sker der jo ofte det, at man finder et svar til en tidligere diskussion og kan så smide svaret i diskussionen.
Nej, jeg synes ikke det vil passe til filmz. Problemet med de trælse spammere er til at overse.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg kan ikke helt se hvorfor at IT-delen skulle have noget med sagen at gøre, da newz.dk jo skriver om andet end IT. :)
Jeg vil dog stadig mene at det kunne være ret aktuelt her, men at man måske kunne lægge det på alt, med undtagelse af anmeldelser, fordi så har man stadig mulighed for at give sin mening til kende.. men der er jo ingen grund til at man kan hive op i f.eks. en 2 år gammel heads-up tråd.
#1 filmz-Kadann 20 år siden
Er det en funktion der er planer om at bruge her også?
#2 Yoda 20 år siden
#3 gi-jones 20 år siden
#4 dyg 20 år siden
#5 Kalle Ferm 20 år siden
Men i film-verdenen kan man jo blive ved med at opdage nye film og man kan ændre holdning til en film efter at have set den gentagne gange, nye indsigter, alder osv. Desuden sker der jo ofte det, at man finder et svar til en tidligere diskussion og kan så smide svaret i diskussionen.
Nej, jeg synes ikke det vil passe til filmz. Problemet med de trælse spammere er til at overse.
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg kan ikke helt se hvorfor at IT-delen skulle have noget med sagen at gøre, da newz.dk jo skriver om andet end IT. :)
Jeg vil dog stadig mene at det kunne være ret aktuelt her, men at man måske kunne lægge det på alt, med undtagelse af anmeldelser, fordi så har man stadig mulighed for at give sin mening til kende.. men der er jo ingen grund til at man kan hive op i f.eks. en 2 år gammel heads-up tråd.
#7 chandler75 20 år siden
#8 Yoda 20 år siden
Glædeligt!
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Super :)
#10 Bates 20 år siden
Men måske har i også bare rettet det mod nyheds/tagwall sektionen?