Gravatar

#1 Skobbolop 23 år siden

hey ho...jeg sys ikke der så meget gang i tagwall'en?... sys det er lidt trist da jeg har et par spørgsmål jeg gentlig gerne vil have besvaret, men når man ikke rigtig får respons fra sit andet indlæg sååå..

bruger i et andet forum end det her?

#2 azathoth 23 år siden

nej nej... bare spørg, så skal folk sq nok svare!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 trekster 23 år siden

Det er ikke altid man lige når at se alle indlæg hvis man, som jeg og mange andre, kun lige holder sig ajour vha "sidste indlæg" listen på forum start siden.

Bare spørg igen, hvis der er noget du ikke lige fik svar på. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#4 Skobbolop 23 år siden

:D tak...

ok her kommer 2 spørgsmål så:

jeg har hørt at den eneste forskel på "box" editionen og den "Normale" 4-disk version af LOTR, er at der følger bogstøtter med til boxen...er det korrekt?

og så lige lidt braveheart igen:

hvis ejg går ind på følgende hjemmeside:
http://r1dvd.dk/shop/default.asp?

og søger efter braveheart kommer der 3 versioner op...2 af dem er R1, men jeg har lidt svært ved at se hvilken en der er den bedste (dvs. med de fleste features osv.) af de 3 versioner

håber i kan hjælpe

#5 azathoth 23 år siden

#1: Nej... der er forskel.

Den første der udkom var bio-udgaven, dvs. at det var den film der blev vist i biffen... den udkom i august på to DVD'er.
bio udgaven

Nu udkommer der så endnu en version, og det er en special extended version på 4 diske. I denne udgave af filmen, er der tilføjet over 30 minutters nyt materiale.
Special Extended Version

Derudover kan man få en version tilsvarende 4 disk versionen hvor der er to WETA bogstøtter med.
Collectors Box

Disse versioner fås både på region 1 og 2. På region 1 udkommer der yderligere en 5 disk version, der tilsvarer collectors boxen, men hvor der er yderligere én DVD-med med en National Geographic Channel dokumentar om LOTR.
Collectors 5 DVD Gift Set

phew en omgang ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 trekster 23 år siden

Jeg kan hjælpe med det første spørgsmål, tror jeg da. Jeg mener også at der til "box" versionen, hvis vi tænker på den samme, er en ekstra DVD med. En udsendelse lavet af National Geographic, hvis jeg ikke tager fejl?

Eller er det en helt anden udgivelse?

Det er denne version jeg taler om.
Gravatar

#7 azathoth 23 år siden

Med hensyn til bravehart, så er den eneste forskel på region 1 og region 2 tilsyneladende at der er en ekstra disk med et dokumentarprogram på region 2 udgaven.

Jeg kan ikke svare for kvaliteten af region 2 udgaven, men den region 1 jeg har set er udemærket, så hvis region 2 versionen er ligesom region 1, og du gerne vil have dokumentarprogrammet med (og danske tekster) så kan du bare købe region 2 udgaven.

Region 4 udgaven ser ud til at være magen til region 2 versionen, men personligt ville jeg nok vælge region 2 versionen hvis det stod imellem de to.

Håber det var svar på dine spørgsmål!
Gravatar

#8 trekster 23 år siden

#5 Jeg tog åbenbart fejl så. :)
Gravatar

#9 trekster 23 år siden

Der skulle også lige være udgivet en ny R2(UK) udgave. Den er vist den samme som den nyeste R1 udgave, udgivet den 8 Januar 2002, men jeg er ikke helt sikker hvad det angår.
Gravatar

#10 Skobbolop 23 år siden

:D...tak for svarene

Skriv ny kommentar: