Gravatar

#1 filmz-koehler 20 år siden

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg vil have fingrene i alle Garfield DVD'erne på original sprog, men jeg kan ikke finde nogen online shop som sender til enten Danmark eller Tyskland!

http://garfield.com/shopping/videoStore.html

Hvis der er nogen der skulle kende en side, eller finde en side på google, hvor alle filmene kan erhverves så vil jeg sætte stor pris på det!

(alle film undtagen Garfield the movie)
Gravatar

#2 Yoda 20 år siden

Axelmusic har da alle KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Yoda 20 år siden

Du kan også købe dem hos DVDImport, hvor de er billigere end hos Axelmusic KLIK

Priserne hos DVDImport er incl. fragt - og der er ingen fare for told, da de sender fra Tyskland og Belgien.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 jacob_uno 20 år siden

DVDimport, er der nogen der har erfaringer med dem?
Chenny!
Gravatar

#5 Yoda 20 år siden

Ja, masser - og kun gode.

De er billige, har et kæmpe udvalg, ingen told og er gode til at svare på mails.
Gravatar

#6 jacob_uno 20 år siden

Det lyder godt, men hvad med fragten, er den gratis?
Chenny!
Gravatar

#7 lagoni 20 år siden

Fra #3: "Priserne hos DVDImport er incl. fragt" :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 jacob_uno 20 år siden

Tak! Sidder vist og sover lidt! Det undrede mig blot at de ikke reklamerer med det.
Chenny!
Gravatar

#9 filmz-koehler 20 år siden

Jeg takker mange gange! Køber fra den først nævnte.. der er fragt også incl. ..og deres side virker mere ligetil.

Glæder mig allerede! GARFIELD :) wuhuu!
Gravatar

#10 Yoda 20 år siden

Det var så lidt ;-)

Skriv ny kommentar: