Gravatar

#1 filmz-Is 16 år siden

Hejsa filmz :)
Er der nogen der ved, hvad sangen fra Gears of war 2 reklamen hedder?

På forhånd tak
Gravatar

#2 Spanner 16 år siden

"How it Ends" af DeVotchka

Google er din ven.

http://www.google.dk/search?hl=da&client=firef...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

Hold kæft det er underligt at høre et nummer fra "Little Miss Sunshine" i en GOW-trailer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-Is 16 år siden

Takker :)

Hvorfor synes du at det er underligt? Jeg for bare lyst til at spille spillet, som jeg faktisk ikke kender særlig meget til. :-)
Gravatar

#5 The Insider 16 år siden

#4, I'm sorry, Ismet, men jeg synes virkelig, nummeret er malplaceret :-) Jeg forestiller mig øjeblikkeligt en gul varevogn fyldt med elskværdige familiemedlemmer, som kører igennem Amerika, når jeg hører det. Selv når jeg ignorerer LMS synes jeg, det er for godmodigt - især fordi jeg kender alle karaktererne, og de er sgu lidt for badass til at blive understøttet af den slags, efter min mening :-) Måske hvis traileren havde været længere og mindre konkret...

Jeg er dog stensikker på, at GOW2 sparker røv ligesom etteren, og så snart jeg har styr på finanserne igen, ryger det med det samme i indkøbskurven :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

Hva så med Mad World, bortset fra selve navnet så var det da også en lidt sjov sang og vælge, selv om melodien passede meget godt til den håbløse siuation Marcus Fenix var i.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

#6, den var langt, langt bedre. Det melankolske, triste musikstykke passede bedre til stemningen, I think :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 jeg synes dog stadigvæk teksten er meget pudsig, hvilket battlefield : Bad Company også tog lidt piss på i en af deres trailers 8-)
Gravatar

#9 elwood 16 år siden

Og nu vi snakker Gears of Wars 2, så tjek lige det her interview med John Dimaggio aka. Marcus Fenix, Bender (futurama)

Altid sjovt og høre de her voice actors tale med deres egen stemme, istedet for den fra spillet/serien, samme oplevelse havde jeg med Michael Hollick, som er Niko Bellic fra GTA:IV

Det forbløffer mig hver gang 8-)

John Dimaggio

It's Freaking! Bender!

Btw lidt sjov de her fra fukerton, altid lige skal spørge om det ikke er træls nogen gange og do the voices for fans'ne, og så skal de lige selv ha en voice fra den interview'ede til sidst 8-)

Jeg er med John Dimaggio her, det er sku a part of the game.

genialt historien han fortæller, hvor han låner en fans telefon, og ringer op til ham med Benders stemme hehe.
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

Og her er et mini interview med John Dimaggio, ås vi også lige kan se hvo'en Marcus Fenix ser ud hehe.

[url=

[url= West[/url]

Har man sagt Bender, kommer man heller ikke uden om ham her.

Nå jeg er way off topic, men hey manden fik jo svar på sit spørgsmål, så jeg benyttede lige lejligheden 8-)

Skriv ny kommentar: