Gravatar

#31 filmz-Bruce 19 år siden

Endnu et dejligt eksempel på gensidig respekt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 PredatorX 19 år siden

Det ender jo snart i borgerkrig...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#33 filmz-Bruce 19 år siden

Pølsemænd er truet. Hvad fanden sker der?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 Yoda 19 år siden

Han kan bare lade være med at sælge urent kød! Ifølge islam må man ikke spise svin, så det skal man selvfølgelig ikke kunne købe i Danmark - det siger jo sig selv!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 Æsop9000 19 år siden

Det er komplet latterligt..... Jeg tror jeg stifter min egen religeon, hvor jeg selv kan fremtvinge krav på samfundet, en religeon der siger at rød er en syndig farve, som skal fjernes fra hele samfundet.. Og hvis det ikke opfyldes,,, ja så er det religeøs forfølgelse........ Det kunne egentlig være et sjovt eksperiment
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#36 Yoda 19 år siden

Nu er det danske generalkonsulat i Libanon desværre blevet angrebet og sat i brand KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#37 Æsop9000 19 år siden

Danmark står i lort til halsen. Ligegyldigt hvad Anders Fogh gør, vil det blive andtaget som at det er forkert.
Hvis han siger officielt undskyld for tegningerne, vil han begå politisk selvmord, og fundementalisterne vil ha vundet, og en undskyldning er nok ikke nok, de vil sikkert have at Fogh går helt ned på alle fire og beder eller nærmere trygler om forladelse.
Hvis han ikke siger undskyld og fortsætter med at være tavs, vil arabisk fundementalisterne blive ved med at angribe danske mål.
Ligyldigt hvad Fogh gør vil det være forkert. Jeg kan ikke se en ende på denne konflikt.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#38 filmz-michaell 19 år siden

"Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses" - Homer Simpson
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#39 filmz-lone wolf 19 år siden

#35, du behøver da ikke opfinde din egen religion, du kan bare begynde at blive forarget over alle de gange at nogle gør noget der er i strid med Biblen. Fx kvinder der går i bukser, stor, stor synd!!! Og hvor tit ser vi ikke det? Eller medier der bringer billeder af det??
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#40 filmz-Business Monkey 19 år siden

Hvis I virkeligt ikke forstod, at det helt konkrete består i at være åben mod alle andre mennesker og tale med dem om problemerne i en humanistisk anskuelse, for at det kan brede sig blandt alle mennesker, så er det netop sørgeligt. At I går ud fra, at jeg blot sidder hjemme og drømmer om den ene utopi efter den anden er også skuffende, idet I ikke kan forestille jer godhed i en aktiv sammenhæng. Og det er sørgeligt.

Med hensyn til ytringsfriheden mener jeg, at det at dyrke den som en (af)gud og af ren princip, altså uden omtanke, ødelægger de medmenneskelige ideer og følelser vi bør forbedre hver evig eneste dag.

Det er jo en ren farce efterhånden. Det minder mig om den kristne efterfølgning der bla. var efter Judas Priest. Helt helt til grin. DET MÅ STOPPE! Muslimer skal lære at acceptere at vi andre har en anden mening end deres egen, og vi skal ikke efterleve og tage hnsyn til dem som var de små børn...

Se! Dette er et klasseeksempel på sofisme, der ingen vejne fører hen med mindre en eller anden form for "assimilering" af (global)samfundet kan ske.
Alle disse perveterede udtalelser om, at "de" ikke behandler os godt, så derfor er de åndssvage" er netop lige så åndssvage som de ekstremistiske (ikke fundamentalistiske, slå selv ordet op) muslimers opførsel.

Pointen (for dem, der ikke har fattet det) er, at man ikke kan skabe en bedre verden ved at pege fingre!
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/

Skriv ny kommentar: