Gravatar

#21 e-male 19 år siden

Efter at have læst det, kan nan vist godt tale om, at man ikke skal kaste med sten, når man selv bor i et glashus.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#22 MadMartigan 19 år siden

#4: 100% Enig
I'm your huckleberry...
Gravatar

#23 filmz-Business Monkey 19 år siden

Det er dybt sørgeligt, at høre så mange her tale om gode ting, men altid i forhold til dem selv...

Livet handler ikke om ens egen lykke og harmoni, men menneskets lykke og harmoni. Og ved I hvad. Der er faktisk to mennesker på denne jord, nej faktisk flere end to!!!
Det er et spørgsmål om, at selvom et andet menneske kan opføre sig uansvarligt eller voldeligt, så stopper man ikke selv som menneske på at tro på en godhed i netop det menneske. For begynder man at komme med perveterede undskyldninger for, hvorfor "de" er værre end "mig/os", så skaber det blot flere konflikter i samfundet.

Jeg er ikke sur over så manges "tilsynelande" idiotiske udtalelser. Jeg bliver blot ked af det, fordi de ikke giver udtryk for at være "oplyste" på det førnævnte punkt.

At nogle af jer så meget som har et strejf af en tanke om at I er bedre end andre mennesker, gør mig dybt, dybt ked af det.

For er vi ikke villige til at være 100% åbne for hinanden, så kan vi lige så godt stikke tilfældige folk ned på gaden og snitte deres øjeæbler til blods, da man alligevel ikke er villig til at skabe noget godt med lige præcist det menneske.
Jeg håber inderligt I følte afsky ved mit eksempel.
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#24 PredatorX 19 år siden

Problemer opstår jo ikke for sjov, og man bør derfor se til problemets rod, ikke bare gå og "håbe på det bedste". Det er selvfølgelig en fin tanke, men ligesom kommunisme fungerer det ikke i praksis.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 filmz-Bruce 19 år siden

Og dybt sørgeligt, at nogle naivt tror at ansvarlighed, harmoni og godhed er ensbetydende med ubetinget tolerance overfor mennesker, som ikke respekterer grundlæggende demokratiske og menneskeretslige principper.

Det kan siges kort:

"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last."

Winston Churchill

Argumenter gerne i det perverterede og idiotiske i mine oplysninger, så skal jeg være mere end villig til at argumentere for dem.

Det har intet som helst at gøre med at tro sig bedre end andre mennesker. Men det har absolut noget at gøre med, at man er overbevist om, at man er del af en kultur og et samfundssystem, som tager langt mere hensyn til menneskers personlige frihed, lighed i samfundet og retten til at være forskellige, end perverterede og umenneskelige autoritære regimer, som lyver og undertrykker for at håndhæve middelalderlige principper.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 PredatorX 19 år siden

I say.......
Gravatar

#27 mr gaijin 19 år siden

#23 Du argumenterer ikke. Du fremfører blot en normativ retorik. Hvis du ikke er villig til at argumentere og forsvare og tænke over dine synspunkter, så er en samtale ufrugtbar for alle parter. Jeg gentager mit spørgsmål, som du ikke har forholdt dig til: Hvorfor mener du, at ytringsfrihed forhindrer medmenneskelighed? (og læs i nr. 12 hvad der ligger i det spørgsmål)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 filmz-saku 19 år siden

jeg brækker mig over muslimer.

hvor er de muslimer henne når muslimer i allas navn skærer halsen over på vestlige gidsler?

hvor gemmer de sig når muslimer sprænger civile mål i luften med selvmordsbomber i allahs navn?

og så er de ovenikøbet så frække at kræve en undskyldning fra et vestligt civiliseret land pga nogle tegninger.

[Sidste del af indlægget er blevet redigeret af admin]
Gravatar

#29 Taxwars 19 år siden

Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#30 PredatorX 19 år siden

Det er jo en ren farce efterhånden. Det minder mig om den kristne efterfølgning der bla. var efter Judas Priest. Helt helt til grin. DET MÅ STOPPE! Muslimer skal lære at acceptere at vi andre har en anden mening end deres egen, og vi skal ikke efterleve og tage hnsyn til dem som var de små børn...

Skriv ny kommentar: