Jamen jeg ville helt sikkert ikke være et hak bedre... Men derfor ville jeg så heller ikke få mig en karriere hvor jeg skulle bruge kæften? Anyways han har jo tjent kassen, så godt for ham. Det er jo bare ikke et argument for at være talentfuld. 50 Cent og Martin Lawrence falder nemlig ind under samme kategori.
Nu ser man ikke så meget til ham i traileren, men det man ser, virker mere lovende må jeg indrømme. Han virker dog stadig retarderet når han bliver interviewet.
Mit første møde med ham var i "Get Rich...", og selvom han virkede en smule amatøragtig i ifht. de andre skuespillere, synes jeg stadig han havde en vis karisma - og karisma er som bekendt ligeså vigtigt som talent.
Yeah karisma skal man helt sikkert ikke undervurdere. Nu sidder jeg jo også bare og hælder vand ud af røven, har jo ikke engang givet manden en chance hehehe...
hehehe okay, det kan så godt være. Ikke særlig mange mennesker er ligeså uduelige og amatøragtige som Martin Lawrence:-) Måske det var en lidt unfair sammenligning hehe.
#11 PredatorX 19 år siden
Jamen jeg ville helt sikkert ikke være et hak bedre... Men derfor ville jeg så heller ikke få mig en karriere hvor jeg skulle bruge kæften? Anyways han har jo tjent kassen, så godt for ham. Det er jo bare ikke et argument for at være talentfuld. 50 Cent og Martin Lawrence falder nemlig ind under samme kategori.
#12 chandler75 19 år siden
Trailer: http://www.imdb.com/title/tt0763840/trailers-scree...
#13 PredatorX 19 år siden
Nu ser man ikke så meget til ham i traileren, men det man ser, virker mere lovende må jeg indrømme. Han virker dog stadig retarderet når han bliver interviewet.
#14 chandler75 19 år siden
Det ser også ud til at han skal spille sammen med Robert De Niro i en kommende film: http://www.moviehole.net/news/20061102_you_talking...
#15 PredatorX 19 år siden
#16 chandler75 19 år siden
#17 PredatorX 19 år siden
#18 Michael Andersen 19 år siden
#19 filmz-Kadann 19 år siden
Amen, brother - you be speakin' the TRUTH!
#20 filmz-maxhh 19 år siden
Er vi ikke alle det? ;o)
Mvh
MaxHH