Jeg har netop set denne film, og synes det var ganske effektiv, med gode skuespilpræstationer, en medrivende historie, realistiske rammer og en del fed musik (selvom jeg normalt ikke er til nyere rap).
Det undrede mig derfor noget da jeg tjekkede den på IMDb og så den havde fået et meget lavt gennemsnit på 3.2/10. Med 53 % der har givet den karakteren 1. Det lugter ret meget af hetz... måske afgivet af gangsta-rapperens "modtandere/fjender".
Det lettede at se, at Ebert har givet den 3/4...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Tjaaa, jeg gav den egentlig en fair chance, da jeg fandt 8 Mile meget underholdende og troværdig..
Men var forargeligt skuffet, da filmen var færdig.. Og ham Curtis er s'gu en dårligere skuespiller end gennemsnittet i Days of our Lives.. Og i mine øjne er en troværdig historie s'gu ikke nok..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Underholdningsbranchen er jo fyldt med multitalenter, der både kan synge/rappe/skuespille/danse/steppe/vogte geder osv osv. Skomagere bliver ikke ved læsten længere.
Jeg er blevet en gammel mand! :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kunne aldrig finde på at se en film med 50 Cents. Manden er så talentløs, og kan dårligt snakke... Nægter at tro på at han er en dygtig skuespiller.
#1 chandler75 19 år siden
Det undrede mig derfor noget da jeg tjekkede den på IMDb og så den havde fået et meget lavt gennemsnit på 3.2/10. Med 53 % der har givet den karakteren 1. Det lugter ret meget af hetz... måske afgivet af gangsta-rapperens "modtandere/fjender".
Det lettede at se, at Ebert har givet den 3/4...
#2 Bohemian 19 år siden
Men tror da jeg vil give den en chance nu.
#3 dyg 19 år siden
#4 gi-jones 19 år siden
#5 chandler75 19 år siden
#6 HonoDelLoce 19 år siden
Men var forargeligt skuffet, da filmen var færdig.. Og ham Curtis er s'gu en dårligere skuespiller end gennemsnittet i Days of our Lives.. Og i mine øjne er en troværdig historie s'gu ikke nok..
#7 davenport 19 år siden
Skomagere bliver ikke ved læsten længere.
Jeg er blevet en gammel mand! :(
#8 PredatorX 19 år siden
#9 chandler75 19 år siden
#10 inflector 19 år siden