Gravatar

#1 filmz-mrwhite 20 år siden

er der mon nogle af jer her inde der ved hvorfor der aldrig blev lavet flere ghostbusters film?

syntes at de 2 der er lavet er kanon fede!
Gravatar

#2 dyg 20 år siden

Synes du ikke det er fint, at de har stoppet mens legen er god?

Hvis de begynder at snakke om en 3er med nye skuespillere, så går jeg hjem.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-mrwhite 20 år siden

det kunne jo godt gøres med de samme skuespillere ja de er blevet gamle men tror stadig at det kunne blive godt!

hvis de bare tager sig tid til den og ikke skynder sig at lave den!
Gravatar

#4 Patriarch 20 år siden

Jeg ville også bifalde en 3'er med de samme personer. Jeg synes jeg husker der var noget uoverenstemmelse som førte til at 3'eren døde. Jeg mener Murray synes han havde en bi-rolle (hvilket også ville være dumt, da han er den sjoveste i de film)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 lasse78 20 år siden

Syntes de er for fede og jeg ville HELT klart syntes om en 3'er, og det samme crew af skuespillere ville være mere end toptunet til at kunne udføre opgaven.

http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#6 chandler75 20 år siden

Jeg læste vist i et interview med Bill Murray at han og Harold Ramis ikke havde talt sammen i over 10 år pga. uoverensstemmelser.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-mrwhite 20 år siden

håber at de kan finde ud af det det kunne være fedt, en ghostbusters 3 ville være næsten lige så fedt som star wars 3.
Gravatar

#8 jessup 20 år siden

#4 Jeg har hørt noget lignende - Murray syntes at rollen var for lille og kunne ikke blive enig med Dan Arkroid (har ingen anelse om hvordan efternavnet staves.)
This is just until June
Gravatar

#9 filmz-vassago 20 år siden

Dan Aykroyd :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 Vestas 20 år siden

#6: De lavede da Groundhog Day 4 år efter Ghostbusters 2. De talte forhåbentligt sammen dér...?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: