herskegut, ja man skal passe på, hvad man kommer til at love i et forum :-)
Jeg kan heller ikke se nogen moralske problemer ved at downloade Lost for at komme til at følge med (juridisk er det nok en helt anden sag). Jeg vil ikke sige, om jeg selv har downloadet de 18 episoder, der er blevet vist i USA indtil nu, men jeg kan sige, at selv om jeg havde, så ville jeg alligevel købe dem, når de kommer på dvd. Hvis jeg nu downloadede GG hver uge, så ville jeg også købe dem, når de udkom. Og så har jeg vist ikke sagt for meget. Ahem.
Men altså, jeg kan anbefale GG. Hvis man ikke er bange for at blive hånet af de andre gutter, så er der god mulighed for at blive godt underholdt :-)
Og altså... dejlige tøser!!
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
At det overhovedet er muligt at irettesætte en, der hedder Yoda rykker alt for meget ved mit verdensbillede, så jeg skynder mig videre... :-)
Men jeg takker for tanken :-)
Det skal dog lige siges, at hvis man var blandt dem, der sked på lov og ret og hentede GG online, så ville man være over halvvejs igennem sæson fem. Og det er måske nok en af de bedste sæsoner endnu! Hvilket jeg selvfølgelig ikke ved noget om, da jeg aldrig kunne drømme om at downloade NOGET SOM HELST fra det der internet. Ahem.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#11 nakalay 21 år siden
#12 filmz-rupert giles 21 år siden
Jeg kan heller ikke se nogen moralske problemer ved at downloade Lost for at komme til at følge med (juridisk er det nok en helt anden sag). Jeg vil ikke sige, om jeg selv har downloadet de 18 episoder, der er blevet vist i USA indtil nu, men jeg kan sige, at selv om jeg havde, så ville jeg alligevel købe dem, når de kommer på dvd. Hvis jeg nu downloadede GG hver uge, så ville jeg også købe dem, når de udkom. Og så har jeg vist ikke sagt for meget. Ahem.
Men altså, jeg kan anbefale GG. Hvis man ikke er bange for at blive hånet af de andre gutter, så er der god mulighed for at blive godt underholdt :-)
Og altså... dejlige tøser!!
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#13 filmz-rupert giles 21 år siden
Tak for indslaget Nakalay. Hæh hæh.
#14 Yoda 21 år siden
Jeg ved ikke om du ved det, men de to første sæsoner af "Gilmore Girls" kan købes på DVD. Den tredje sæson udkommer 3. maj.
Bare lidt info.
#15 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#16 Yoda 21 år siden
Trods ens uovertrufne intelligens så kan det jo hænde, at der sniger sig en smutter ind her og der - men tak for "irettesættelsen". :-(
#17 filmz-rupert giles 21 år siden
Men jeg takker for tanken :-)
Det skal dog lige siges, at hvis man var blandt dem, der sked på lov og ret og hentede GG online, så ville man være over halvvejs igennem sæson fem. Og det er måske nok en af de bedste sæsoner endnu! Hvilket jeg selvfølgelig ikke ved noget om, da jeg aldrig kunne drømme om at downloade NOGET SOM HELST fra det der internet. Ahem.
#18 filmz-ZOPTIKEREN 21 år siden
Jeg synes nu ikke det er fordi hun ser overvildt lækker ud på Sin City plakaten. :P.
http://img199.exs.cx/my.php?loc=img199&image=s...
#19 filmz-sanjo 21 år siden
#20 nakalay 21 år siden