Jeg står og skal til at købe Gladiator EE, men jeg så på Axel at der er en der hedder GLADIATOR COLLECTOR'S PACK som indeholder 4 DVD'er hvorimod EE versionen kun har 3... Er dette overhovedet den "rigtige" gladiator film? Nogen der ved noget?
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Hvis du ellers har slået "visning af erotiske titler" fra inde på Axel, så er det den rigtige "Gladiator", du har fat i... ;)
Jeg kunne godt forestille mig, at collector's pack'en var 3-disk versionen + soundtrack. Den kombo er de jo så glade for i øjeblikket...
Men jeg indrømmer blankt, at deres prissætning er temmelig mystisk (3-disk: 239,95 vs. 4-disk: 149,95). På den anden side: De havde også prissat bling-bling versionen af "Sin City" forkert, så os, der var hurtige nok, sparede lige 80 kr. dér! :)
#1 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#2 Outbound Sith 20 år siden
Jeg kunne godt forestille mig, at collector's pack'en var 3-disk versionen + soundtrack. Den kombo er de jo så glade for i øjeblikket...
Men jeg indrømmer blankt, at deres prissætning er temmelig mystisk (3-disk: 239,95 vs. 4-disk: 149,95). På den anden side: De havde også prissat bling-bling versionen af "Sin City" forkert, så os, der var hurtige nok, sparede lige 80 kr. dér! :)
Fox Mulder