Gravatar

#1 filmz-zcully 17 år siden

En film der virkelig sætter sig fast længe efter man har set den!! En film der sagtens kan tåle at blive set MANGE gange.
Ville egentlig have lavet en anmeldelse, men den her siger alt hvad jeg ville have sagt:
http://www.scope.dk/film.php?id=5278&fil=5

Eneste kritikpunkt er at jeg måske godt kunne have set Steve Buscemi i Woody Harrelsons rolle istedet for :-) Men det er småting i en ellers helt igennem fantastisk film!!
Gravatar

#2 akerman 17 år siden

Hmm. Synes ikke den var specielt fremragende. Selvom Bardem var genial.
Gravatar

#3 DarkLight 17 år siden

#2, den er nomineret til bedste film! Fælles front, din judas! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 filmz-vassago 17 år siden

Jeg synes faktisk at Woody Harrelson gør det ganske godt, og at det måske blive for mystisk med to så særprægede karaktere som Buscemi og Jardem, som karaktere vel og mærke. Det virker mere "troværdigt", i hvert fald for mit vedkommende, med en "lokal" tracker/killer fra syden som ham Harrelson spiller helt fantastisk - hvor jeg oftest forbinder Buscemi som den skæve/underfundige storby type.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-zcully 17 år siden

#4 ja det kan du måske have ret i.
Føj hvor er Jardem klam.
Syntes især plat eller krone scenerne er creepy.
Gravatar

#6 DarkLight 17 år siden

#5, du vil vist gerne have en ny "Mr Shhhh" ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

CRASH!

'Nuf said..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 Bony 17 år siden

Glæder mig til filmen. Bogen var helt fantastisk!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Helt fantastisk film, med en god og utryg stemning hele vejen igennem, hvor ingen kan føle sikre på noget tidspunkt.

Fantastisk ondt da Jardem/Chigurh efter Brolins/Moss' død stadig går efter hans kæreste og den efterfølgende billykke og mødet med drengene, som man ikke ved om han vil gøre noget eller ej. Som far sad jeg godt nok og gyste.

Eller hvor Jones/Bell ankommer til hotellet senere om aften, hvor man tror der skal være et showdown mellem ham og Jardem/Chigurh og det udebliver.

Eller scenen på hotellet hvor Brolins/Moss' ringer ned i receptionen og man hører telefonen ikke blive taget og man ved bare at Jardem/Chigurh kommer tættere og tættere.

Og så som #5 siger plat eller krone scenerene er fantastisk nervepirrende.

Jo, det er sandelig en film fuld af stemning fra første til sidste frame :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: