Jeg kom hjem fra Sverige igår, hvor jeg havde været til koncert med The Rolling Stones på Ullevi Stadion i Gøteborg. Jeg har aldrig oplevet noget federe! Det var det mest forrygende show, man kunne forestille sig!
Men de svenske anmeldere var langt fra tilfredse, og de skrev mange rigtig onde ting om Keith Richards - der er min favorit af rullestenene - bl.a. at han var et gammelt, talentløst, fordrukkent narkovrag, der knap nok kunne stå på sine egne ben til koncerten, der for den sags skyld var helt elendig på grund af ham.
Sådan opfattede jeg det sgu ikke, og alle dem der sad blandt mig var helt vilde med Stones. Jeg er bare bange for at dette vil smitte af på de danske anmeldere. Keith Richards spillede forrygende guitar, han sang hederligt, og han var i højt humor og jokede om sit "palme-styrt". Bare fordi man er anmelder for en stor avis, behøver man sgu ikke at blive for højrøvet for noget gammeldags rock'n roll!
Glæd jer, hvis I skal se dem i Parken i aften! Mick, Ronnie og Charlie var desuden også imponerende at opleve!
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Så dem første gang i Parken i 1990 til deres Steel Wheels tour. Og siden deres Voodoo Lounge og Bridges to Babylon tour. Alle var super koncerter, men stoppede efter jeg så dem sidst i klubben Astoria i 2003. Det var stort, et langt mere blues inspireret repertoire end deres hit koncerter og har følt det nok var det bedste jeg nogensinde får at se med dem.
Derfor ikke mere Stones for mig, selvom jeg er sikker på, de endnu engang leverer varen, 45 år efter bandets skabelse, selvom mange har ondt i røven af, at gamle fordrukne fjolser har mere talent i deres lillefinger, end mange kan levere i dag.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg så dem sidste år i Horsens, hvor de leverede en fed koncert. Har læst, at de har problemer med at fylde parken, og at det kan skyldes de høje billetpriser, som er en del mere end sidste år, hvor vi "kun" betalte 700kr for en plads på forreste række...Og selvf. fordi de er i DK, så kort tid efter, med samme tour...Men hvis Stones kan levere bare noget i nærheden af, hvad vi fik...så bli'r det mindeværdigt.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
De to aldrende rock-ons synes i hvert fald at være gjort af et stof, som selv en skånselsløs moder natur har sit hyr med at få has på – uanset hvor høje kokospalmer hun forsøger at kyle dem ned fra, eller hvor mange overdoser farin, hun slubrer i dem.
..der ikke er andet tilbage i de syletynde kroppe end nosser og knogler..
Ha ha - han skriver ret godt :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Men de svenske anmeldere var langt fra tilfredse, og de skrev mange rigtig onde ting om Keith Richards - der er min favorit af rullestenene - bl.a. at han var et gammelt, talentløst, fordrukkent narkovrag, der knap nok kunne stå på sine egne ben til koncerten, der for den sags skyld var helt elendig på grund af ham.
Sådan opfattede jeg det sgu ikke, og alle dem der sad blandt mig var helt vilde med Stones. Jeg er bare bange for at dette vil smitte af på de danske anmeldere.
Keith Richards spillede forrygende guitar, han sang hederligt, og han var i højt humor og jokede om sit "palme-styrt". Bare fordi man er anmelder for en stor avis, behøver man sgu ikke at blive for højrøvet for noget gammeldags rock'n roll!
Glæd jer, hvis I skal se dem i Parken i aften! Mick, Ronnie og Charlie var desuden også imponerende at opleve!
#2 filmz-Bruce 18 år siden
Derfor ikke mere Stones for mig, selvom jeg er sikker på, de endnu engang leverer varen, 45 år efter bandets skabelse, selvom mange har ondt i røven af, at gamle fordrukne fjolser har mere talent i deres lillefinger, end mange kan levere i dag.
#3 filmz-sparrowed 18 år siden
#4 davenport 18 år siden
Ha ha - han skriver ret godt :D