Gravatar

#1 Slettet Bruger [3790245817] 19 år siden

Immeidiate Music, som leverer musik til trailere, udgiver nu endelig en cd, der er tilgængelig for alle! Det har jeg virkelig ventet på i flere år! Deres musik er virkelig fantastisk! De udgiver den under navnet Globus og albummets titel er "Epicon". Den bliver udgivet den 24. Juli.. Af de previews jeg har hørt, er det numre, de har brugt i trailere før, som de så har "opdateret". Der kan ses nogen previews her: http://www.myspace.com/globusmusic
Mit spørgsmål er, hvorhenne albummet kan forudbestilles? :-)
Gravatar

#2 elwood 19 år siden

hehe nøj hvor har jeg svaret mange spørgsmål med hvor kom den og den musik fra, sidste eksemple var trailer musikken til Spiderman2, så det vil jeg da se frem til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 elwood 19 år siden

jeg håber Lacrimosa fra spiderman 2 traileren er med, har kun en rippet udgave fra traileren af hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-vassago 19 år siden

lyderlækkert
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3790245817] 19 år siden

Lacrimosa er med, dog i en lidt anden udgave, kaldet "Preliator". Er der nogen, der ved, hvor cd'en kan forudbestilles? Jeg kan ikke finde den på amazon.co.uk..
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3790245817] 19 år siden

Som sagt, så er numrene på albummet Epicon blevet pillet lidt ved, så de lyder en smule anderledes, end man hørte dem i trailers. Men så vidt jeg har læst diverse steder, så prøver de at gøre sådan, at hvis man har købt cd'en, så kan man downloade de originale numre gratis.

Skriv ny kommentar: