Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Jeg ville bare ønske alle en super bowl.

Go Patriots!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

Jo tak og lige måde, skal mødes med klubben meget snart også skal vi mæske os i chicken wings og ben, det bliver sq godt :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 dyg 21 år siden

Vi sidder her og hygger os ti mand (og tøser), med en god gang tacos til aftensmad, og der venter nachos og lignende til når kampen går igang. Derudover har nogle af de andre fjolser købt to kasser Bud (godt man har kontakter, så man kan få det til indkøbspris, mere er det ikke værd).

Jeg sidder her som en farisær i min Santana Moss trøje og Jets cap. Jeg har det stadigvæk lidt skidt, efter Jets røg ud i den fabelagtige kamp mod Steelers.

God aften til jer alle.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-Munk 21 år siden

Også et ønske om en god kamp herfra!! (selvom jeg godt ved at det er en synd kun at kalde det for "en kamp"!)...
Go Patriots!!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#5 HelmerJ 21 år siden

Glædelig Super Bowl!
Så varer det ikke længe endnu.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#6 davenport 21 år siden

Nej, se nu at komme herover mand!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-maban 21 år siden

det var en fin super bowl, imo. =)

>her nu, ja gerne. mere. brænd<
Haps!
Gravatar

#8 JannikAnd 21 år siden

Det var godt og fortjent.
Gravatar

#9 dyg 21 år siden

Øv, der røg 100kr :(

Jeg holder stadigvæk på, at Jets kunne gå hele vejen, bare de havde en anden kicker (ja, og en rigtig QB - Yeah, it's a privilege alright)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: