Jeg har naturligvis set Der Untergang og i går fik jeg også set The Reader hvor Bruno Ganz har en mindre rolle. Det var den første "ikke-Hitler" rolle jeg har set ham i og synes stadig han virker ganske fremragende.
Hvilke andre film kan I anbefale hvor han er med i?
Ok tak - vil bestemt kigge nærmere på de foreslåede film.
Hvilke af dem har han hovedrolle i og hvilke er kun en birolle?
Der er jo nogle skuespillere som bare næsten altid kun har biroller - mit bedste eksempel er Brad Dourif, som jeg jo synes er særdeles undervurderet. Ville gerne se nogle film med ham i hovedrollen. :-)
Der er jo nogle skuespillere som bare næsten altid kun har biroller - mit bedste eksempel er Brad Dourif, som jeg jo synes er særdeles undervurderet. Ville gerne se nogle film med ham i hovedrollen. :-)
'Child's Play' filmene? :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 McPeter 12 år siden
Hvilke andre film kan I anbefale hvor han er med i?
#2 Benway 12 år siden
Umiddelbart: Der amerikanische Freund, Himlen over Berlin, Nosferatu the Vampyre, Baader Meinhof Komplekset.
#3 JannikAnd 12 år siden
#4 McPeter 12 år siden
Hvilke af dem har han hovedrolle i og hvilke er kun en birolle?
#5 JannikAnd 12 år siden
#6 Collateral 12 år siden
'Child's Play' filmene? :D