Ville lige høre om I kunne hjælpe mig med at lave nogle gode klasiske film-spørgsmål? Jeg skal bruge dem til min søsters kæreste 30-års fødselsdag d. 18 nov. Han er fïlm kender i katagorien action-B-film fra 80érne til i dag, det kunne være fedt hvis Chuck og Seagal indgår i nogle af spørgsmålene. Er selv helt blankt på området lige p.t, da jeg laver eksamen projekt om Matador, og derfor kun har Maude på hjernen. Tænkte derfor, at I hurtigt kan konstruere nogle gode med Jeres fantastiske filmviden.
Håber I kan og gider hjælpe.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
I hvilken film spiller Steven Segal og Kurt Russel sammen? - Executive Decision
I hvilken Woody Allen film spiller Sylvester Stallone med i? Bananas
Hvad hedder den film hvor Sylvester og Dolly Parton spiller sammen? Rhinestone Cowboy
Sylvester Stallone fik 2 oscarnomineringer for Rocky i hvilke kategorier? - Bedste hovedrolle og Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Clinten spillede sammen med en oranguetang i 2 film hvad hed den første? - Every Which Way But Loose - ekstra points hvad hed den anden? - Any Which Way You Can
Viggo Mortensen og Charles Bronson spillede sammen i hvilken film? - The Indian Runner
Clint Eastwood og Burt Reynolds spillede side om side i en film fra 1984 - hvilken ? - City Heat
#1 Guts 19 år siden
Ville lige høre om I kunne hjælpe mig med at lave nogle gode klasiske film-spørgsmål? Jeg skal bruge dem til min søsters kæreste 30-års fødselsdag d. 18 nov. Han er fïlm kender i katagorien action-B-film fra 80érne til i dag, det kunne være fedt hvis Chuck og Seagal indgår i nogle af spørgsmålene. Er selv helt blankt på området lige p.t, da jeg laver eksamen projekt om Matador, og derfor kun har Maude på hjernen.
Tænkte derfor, at I hurtigt kan konstruere nogle gode med Jeres fantastiske filmviden.
Håber I kan og gider hjælpe.
#2 McPeter 19 år siden
#3 filmz-bullettooth 19 år siden
#4 filmz-bullettooth 19 år siden
#5 filmz-bullettooth 19 år siden
Frank Dux
Michael Dudikoff
#6 filmz-bullettooth 19 år siden
3
#7 jessup 19 år siden
I hvilken Woody Allen film spiller Sylvester Stallone med i? Bananas
Hvad hedder den film hvor Sylvester og Dolly Parton spiller sammen? Rhinestone Cowboy
Sylvester Stallone fik 2 oscarnomineringer for Rocky i hvilke kategorier? - Bedste hovedrolle og Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Clinten spillede sammen med en oranguetang i 2 film hvad hed den første? - Every Which Way But Loose - ekstra points hvad hed den anden? - Any Which Way You Can
Viggo Mortensen og Charles Bronson spillede sammen i hvilken film? - The Indian Runner
Clint Eastwood og Burt Reynolds spillede side om side i en film fra 1984 - hvilken ? - City Heat
#8 Guts 19 år siden
Just keep 'em coming!!!
#9 jessup 19 år siden
#10 jessup 19 år siden
Doc Ock/Dr. Otto Octavius (Alfred Molina) havde sin første crediteret rolle i en film instrueret af Steven Spielberg - hvilken?
hint: Der optræder nazister i filmen
2. hint: filmen afledte sequels
svar: Raiders of the Lost Ark (Indianer Jones)
I hvilken filmb fra 1990 medvirker ?:
Christopher Walken
Wesley Snipes
David Caruso
Laurence Fishburne
Steve Buscemi
Giancarlo Esposito
Hint: Filmen starter med at en crimeboss kommer ud af fængslet
2. hint: Walken er "kongen" af det hele
svar: King of New York
Steve Martin spiller hovedollen i en musical fra 1981 - hvad hedder den?
Hint: Christopher Walken er med
2. Hint: Manus af Dennis Potter
Svar: Pennies from heaven