Alle de kommentatorspor Ridley Scott har lavet, og jeg har hørt er gode og informative.
Et kommentaerspor jeg blev meget positivt overrasket over var til Tears of the sun med Antoine Fuqua. Glæder mig til, at høre hvad han har at sige på Traning day kommentatorsporet.
Kommentarsporet på "The Silence of the Lambs: The Criterion Collection" er nok et af de bedste jeg har hørt. Det er et imponerende spor hvor man bl.a. finder Anthony Hopkins, Jodie Foster, Jonathan Demme.
Jeg vil også nævne "Se7en", men det bliver kommentarspor nummer 2: The Story. Her bliver der virkelig gået i dyben med filmens temaer mm.
#17, Jeg har desværre kun den "normale" udgave af The Silence Of the Lambs".
Jeg giver "The Story" en chance når jeg får tid, det lyder temmelig spændende, håber at jeg en dag får pløjet mig igennem alle de 4 eksisterende kommentator spor på dvd'erne.
om nr #13 skriver er Bruce Campbell enormt god især på Evil Dead Collectors Edition, filmen er næsten bedre med kommentarspor (tror i øvrigt samme spor blev lagt på Book Of The Dead Edition også)
Kommentarsporet på "This Is Spinal Tap" er virkelig godt, med mindre man forventer at høre om de tekniske detaljer ved filmproduktion e.l..
Det er Derek Smalls, Nigel Tufnel og David St. Hubbins (altså, de tre skuespillere i karakter) der kommenterer det som det var en rigtig film, det er virkelig, virkelig sjovt. Man får bl.a. den britiske titel på "12 Monkeys" at vide...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 ks 21 år siden
#12 filmz-hellboy 21 år siden
#13 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#14 filmz-nemesis 21 år siden
Et kommentaerspor jeg blev meget positivt overrasket over var til Tears of the sun med Antoine Fuqua. Glæder mig til, at høre hvad han har at sige på Traning day kommentatorsporet.
#15 davenport 21 år siden
#16 HelmerJ 21 år siden
#17 Michael Andersen 21 år siden
Jeg vil også nævne "Se7en", men det bliver kommentarspor nummer 2: The Story. Her bliver der virkelig gået i dyben med filmens temaer mm.
#18 ks 21 år siden
Jeg giver "The Story" en chance når jeg får tid, det lyder temmelig spændende, håber at jeg en dag får pløjet mig igennem alle de 4 eksisterende kommentator spor på dvd'erne.
#19 21 år siden
#20 lagoni 21 år siden
Det er Derek Smalls, Nigel Tufnel og David St. Hubbins (altså, de tre skuespillere i karakter) der kommenterer det som det var en rigtig film, det er virkelig, virkelig sjovt. Man får bl.a. den britiske titel på "12 Monkeys" at vide...