Personligt synes jeg det er spændende at høre kommentator spor på film, som jeg finder gode. Det er dog ikke alle der er lige gode, nogen er faktisk direkte kedelige. Andre derimod er utrolig spændende, så jeg ville egentlig bare høre om der er nogen som kunne anbefale nogen som de fandt spændende.
Personligt vil jeg sige det bedste jeg indtil videre har hørt er fra Once Upon A Time In The West, CE udgaven.
Cameron Crowes kommentarspor plejer også at være ret interessante. F.eks. Ringer han Tom Cruise op på tlf. midt under kommentersporet til "Vanilla Sky", hvilket er ret morsomt at lytte med på.
Jeg har godt hørt lidt af Vanilla Sky kommentator sporet, det er meget morsomt, men jeg synes godt han kunne komme lidt mere bag om filmen, han fortæller om lidt hints til historiens twist, ellers er der ikke så meget.
Jeg har hørt samtlige kommentarspor på LOTR:EE / TTT:EE filmene, og de er alle meget interessante på hver deres måde: De går fra morsomme uformelle kommentarer og anekdoter på Actor's sporet, lidt mere teknisk interessante men stadig underholdende på Writer's/Director's lydspor, til det lidt mere tørre informative spor med Pre-production crew'et hvor man hurtigt bliver træt af at lytte til Richard Taylor der taler til en som om man er tunghør og autistisk, og til sidst det 4. kommentarspor med Post-production, hvor jeg synes Howard Shores kommentarer er de mest interessante.
Stilen går meget godt igen på begge film, jeg glæder mig meget til ROTK:EE.
Actor/Director Kommentarsporet på Se7en kan også anbefales, det er en dejlig blanding af interessante skuespiltekniske detaljer fra Freeman, humor fra Pitt og Fincher, sidstnævnte der også øser ud af spændende tekniske detaljer og overvejelser omkring filmen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Det har jeg ikke tjekket endnu, jeg fik set filmen og hørt scoret, begge var glædelige gensyn/hør.. Der kom noget overarbejde og fodbold i vejen for at tjekke kommentarsporet ud lige nu og her :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
David Fincher, Robert Zemeckis, Kevin Smith og Ridley Scott laver som tommelfingerregel nogen rigtig gode, underholdende og informative kommentarspor på deres DVD udgivelser. Desuden er kommentar sporene på American Pie og Austin Powers filmene ganske underholdende.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1 ks 21 år siden
Personligt vil jeg sige det bedste jeg indtil videre har hørt er fra Once Upon A Time In The West, CE udgaven.
#2 Tylerdurden 21 år siden
#3 ks 21 år siden
#4 DarkLight 21 år siden
#5 chronaden 21 år siden
#6 Hasselguff 21 år siden
#7 El vez 21 år siden
De går fra morsomme uformelle kommentarer og anekdoter på Actor's sporet, lidt mere teknisk interessante men stadig underholdende på Writer's/Director's lydspor, til det lidt mere tørre informative spor med Pre-production crew'et hvor man hurtigt bliver træt af at lytte til Richard Taylor der taler til en som om man er tunghør og autistisk, og til sidst det 4. kommentarspor med Post-production, hvor jeg synes Howard Shores kommentarer er de mest interessante.
Stilen går meget godt igen på begge film, jeg glæder mig meget til ROTK:EE.
Actor/Director Kommentarsporet på Se7en kan også anbefales, det er en dejlig blanding af interessante skuespiltekniske detaljer fra Freeman, humor fra Pitt og Fincher, sidstnævnte der også øser ud af spændende tekniske detaljer og overvejelser omkring filmen.
#8 DarkLight 21 år siden
#9 El vez 21 år siden
#10 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem