Jeg ligger syg og kunne derfor godt bruge hjælp til at finde nogle gode nyere sci-fi film til at fordrive tiden med. Nogen bud? :)
Selv faldt jeg for nyligt over den mildest talt oversete perle Europa Report, som jeg var fuldstændig vild med: Så nu kan jeg næsten ikke lade være med at tænke, at der måske er andet godt, jeg er gået glip af! Som det kunne indikere er det typisk de lidt mere groundede/realistiske skildringer, jeg er vild med - men bare fyr løs!
Moon bør du uden tvivl checke ud. Den er instrueret af Duncan Jones og kan sagtens kalde for "groundet". Jones har også lavet den mere hæsblæsende sci-fi thriller Source Code, som bestemt også er et kig værd.
Mange tak for buddene - keep em' coming. Har set de fleste - bl.a. også Man from Earth - som jeg dog tænker, at jeg lige vil give en chance mere, da konceptet er interessant. Har set den for et par år siden, hvor jeg oplevede den som meget prætentiøs og belærende, men kan ske den vokser på mig :) Trods alt IMDb score på 8,0 - wow.
#1 PederLyager 10 år siden
Jeg ligger syg og kunne derfor godt bruge hjælp til at finde nogle gode nyere sci-fi film til at fordrive tiden med. Nogen bud? :)
Selv faldt jeg for nyligt over den mildest talt oversete perle Europa Report, som jeg var fuldstændig vild med:
Så nu kan jeg næsten ikke lade være med at tænke, at der måske er andet godt, jeg er gået glip af! Som det kunne indikere er det typisk de lidt mere groundede/realistiske skildringer, jeg er vild med - men bare fyr løs!
#2 Nancy 10 år siden
#3 Rust Cohle 10 år siden
#4 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin
#5 PederLyager 10 år siden
#6 Driver 10 år siden
#7 Kisbye 10 år siden
Jeg kommer lige med en liste lidt senere.
#8 PederLyager 10 år siden
#9 Driver 10 år siden
#10 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin