Så vil jeg tillade mg at nævne Jim Jarmusch' "Dead Man", som er min ubetingede favorit, på trods af at den ikke er en typisk western med skuddueller og cowboyråb.
Men se den, den er fremragende - på min egen personlige top 10 nogensinde.
Jeg er lige blevet færdig med at se den nye 2-disc udgave af For "A Few Dollars More". Den film er simpelthen emminent, kan klart anbefales!
Det er iøvrigt et virkelig flot arbejde de har gjort med at få den restaureret - den ser på det nærmeste ny ud.. Jeg ved dog ikke emd dts lydsporet, da jeg ikke har et ordenligt anlæg i øjeblikket.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja, For a few dollars more er en af de allerbedste. Glæder mig til at se den restaurerede.
Bruce: Du vil elske Lonesome Dove. kvaliteten af DVD'en er dog desværre ret ringe. :-( Den er bestemt ikke bedre end et TV-signal... faktisk ringere. Der er heller ikke tekster af nogen art. Lidt træls, da sydstatsamerikanerne kan være lidt svære at forstå! Men historien! Woow!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#11 JannikAnd 20 år siden
Men se den, den er fremragende - på min egen personlige top 10 nogensinde.
#12 Tylerdurden 20 år siden
#13 Kalle Ferm 20 år siden
#14 filmz-Bruce 20 år siden
#13 Har lige læst om den og kan se det er en "must have". Takker også!
#15 El vez 20 år siden
Det er iøvrigt et virkelig flot arbejde de har gjort med at få den restaureret - den ser på det nærmeste ny ud.. Jeg ved dog ikke emd dts lydsporet, da jeg ikke har et ordenligt anlæg i øjeblikket.
#16 MuManden 20 år siden
Shanghai Noon :-) Lidt western er der da over den...
#17 Kalle Ferm 20 år siden
Bruce: Du vil elske Lonesome Dove. kvaliteten af DVD'en er dog desværre ret ringe. :-( Den er bestemt ikke bedre end et TV-signal... faktisk ringere. Der er heller ikke tekster af nogen art. Lidt træls, da sydstatsamerikanerne kan være lidt svære at forstå! Men historien! Woow!
#18 El vez 20 år siden
http://www.swtg.net/users/elvis/filmz/for_a_few/
Enjoy ;)
#19 filmz-gimleno1 20 år siden
#20 JannikAnd 20 år siden
Anyways, her er en liste over de 50 bedste westerns ifølge IMDb. Clicky.