Hvem vil du have til at spille Michael Corleone i den næste Godfather?
LEONARDO DICAPRIO...
...ville for mit vedkommende være det absolut perfekte valg. Efter at have set ham i The Departed, viser han sig jo at være født til rollen som Michael Corleone. Der findes jo ikke andre i den alder med så højt skuespillerpotentiale. Han er vel "Next-Gen-De Niro/Pacino"...
Godfather IV bliver baseret på den nye "Godfather Vender Tilbage" bog.0
PS. Få også lige Robert De Niro til at spille en aldrende Vito Corleone. Det kunne blive stort.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Jeg vil have Uwe "Master Boxer" / "Sucking Director" Boll i rollen. Se det er en stensikker oscarnominering, der ikke kan gå galt. Al Pacino go home.
Seriously... Jeg vil ikke engang diskutere en ny Godfather. Hvis Hollywood nogensinde for slynget den ud,skriver jeg mit eget "baseret på virkelige hændelser" manuskript om en ensom, forstyrret psykopat, der designer et dommedagsvåben, som tipper hele Californien rundt, som alt (tilfældigvis også Hollywood) ligger under jordoverfladen. Og den film bliver lavet i Europa!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 filmz-Scarface 19 år siden
LEONARDO DICAPRIO...
...ville for mit vedkommende være det absolut perfekte valg. Efter at have set ham i The Departed, viser han sig jo at være født til rollen som Michael Corleone. Der findes jo ikke andre i den alder med så højt skuespillerpotentiale. Han er vel "Next-Gen-De Niro/Pacino"...
Godfather IV bliver baseret på den nye "Godfather Vender Tilbage" bog.0
PS. Få også lige Robert De Niro til at spille en aldrende Vito Corleone. Det kunne blive stort.
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 jessup 19 år siden
http://doriangray84.interfree.it/schoolofrock.jpg
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 rockysds 19 år siden
Seriously... Jeg vil ikke engang diskutere en ny Godfather. Hvis Hollywood nogensinde for slynget den ud,skriver jeg mit eget "baseret på virkelige hændelser" manuskript om en ensom, forstyrret psykopat, der designer et dommedagsvåben, som tipper hele Californien rundt, som alt (tilfældigvis også Hollywood) ligger under jordoverfladen. Og den film bliver lavet i Europa!
#6 jessup 19 år siden
Så forstår man bedre Michael reaktion:
Bitch! You won't take my children!
#7 elwood 19 år siden
[url= Derp[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Bruce 19 år siden
[url= with the fish.. cats![/url]
#9 jessup 19 år siden
#10 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"