Jeg vil gerne skrive, hvilke film jeg har på en liste, men vil gerne have, at det bliver et lækkert program.
Jeg har før brugt Video Data Base og synes, det var lidt fattigt.
Er der nogen, der kan fortælle, hvad de bruger?
Det kunne være fedt, hvis det kunne være et program, der kan hente billeder og informationer om filmen fra nettet, så man kan få en lille synopsis om filmen med.
Måske der findes fantastiske programmer, der kan mere?
Det har rigtig mange rare funktioner, nogle har jeg først fundet for ganske få måneder siden, selvom jeg har brugt det et stykke tid.
Hvis du har en smartphone, kan det anbefales at smide de par kroner efter deres fulde app, fordi du kan bruge din telefon til at scanne stregkoder på din film. Alternativt kan du hente programmet til din computer og evt. bruge et webcam til formålet i stedet.
Da det er brugerdrevet, er der ofte en del mennesker, der dimser rundt med fx. sæsoner af tv-serier, så de ikke står i rigtig rækkefølge, hvilket er pisseirriterende. Heldigvis har man mulighed for at tilføje personlige titler, rækkefølge osv. til ens samling.
Jeg har fx. lagt James Bond-film i rækkefølge, det samme har jeg gjort med de animerede DC-film og Marvel-filmene, hvor jeg også har navngivet dem, så de er placeret sammen.
#1 the_paki_don 11 år siden
Jeg har før brugt Video Data Base og synes, det var lidt fattigt.
Er der nogen, der kan fortælle, hvad de bruger?
Det kunne være fedt, hvis det kunne være et program, der kan hente billeder og informationer om filmen fra nettet, så man kan få en lille synopsis om filmen med.
Måske der findes fantastiske programmer, der kan mere?
Meld ind! :)
#2 Slettet Bruger [2886633053] 11 år siden
Det har rigtig mange rare funktioner, nogle har jeg først fundet for ganske få måneder siden, selvom jeg har brugt det et stykke tid.
Hvis du har en smartphone, kan det anbefales at smide de par kroner efter deres fulde app, fordi du kan bruge din telefon til at scanne stregkoder på din film. Alternativt kan du hente programmet til din computer og evt. bruge et webcam til formålet i stedet.
Her er min liste: http://filmliste.lxxiv.dk/
Da det er brugerdrevet, er der ofte en del mennesker, der dimser rundt med fx. sæsoner af tv-serier, så de ikke står i rigtig rækkefølge, hvilket er pisseirriterende. Heldigvis har man mulighed for at tilføje personlige titler, rækkefølge osv. til ens samling.
Jeg har fx. lagt James Bond-film i rækkefølge, det samme har jeg gjort med de animerede DC-film og Marvel-filmene, hvor jeg også har navngivet dem, så de er placeret sammen.
#3 MoH 11 år siden
#4 Slettet Bruger [2886633053] 11 år siden
#5 the_paki_don 11 år siden
#6 Slettet Bruger [2886633053] 11 år siden
#7 the_paki_don 11 år siden
Andre programmer? :)
Har lige talt min Blu-ray samling. Jeg har 170 film. :)
DVD-samlingen er langt værre... Jøsses... Mindst 3 gange så mange.
#8 Slettet Bruger [2886633053] 11 år siden
#9 the_paki_don 11 år siden
Jeg har installeret noget helt andet
Skal jeg vælge den øverste fra 1. maj
eller
Den næste fra 12. oktober?
#10 Slettet Bruger [2886633053] 11 år siden