Gravatar

#51 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja mon ikke de deler priserne lidt ud. Det kan de godt finde på ved Golden Globe. Så The Hurt Locker vinder for bedste film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#52 wimmie 15 år siden

Det er da godt fordelt indtil videre...vil gerne se hvilken som helst af de andre film vinde for bedste drama ;)

- og 500 Days of Summer for bedste komedie ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#53 wimmie 15 år siden

Arrrrhhhh....?
The Hangover var da meget sjov men en Golden Globe-vinder ligefrem?

Gravatar

#54 filmz-jonasgr 15 år siden

Det var faktisk den jeg havde ventet ville have den mindste chance for at vinde.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#55 fazz 15 år siden

Syntes også det er lidt underligt den går hen og vinder...
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#56 wimmie 15 år siden

Ja... Lidt trist - havde troet det ville blive 500 Days of Summer - eller måske Julie & Julia; fordi Hollywood elsker den slags film.
Gravatar

#57 fazz 15 år siden

Havde fået indtrykket af 500 Days of Summer var en ret sikker vinder der, har dog ikke set den...
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#58 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja jeg tror i hvert fald heller ikke at den bliver nomineret til en oscar, men nu har jeg så ikke set den. Har faktisk kun set Julie & Julia af alle nominerede film.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#59 fazz 15 år siden

hehe... AVADA! Im Arnold !
Gravatar

#60 wimmie 15 år siden

Haha...jeg grinede også XD

Skriv ny kommentar: