Gravatar

#41 Slettet Bruger [2222538412] 13 år siden

Nu har jeg ikke set Google+ og venter indtil det bliver officielt. Det lyder dog som om, at det er mere henlagt til forretningsbrug end f.eks. Facebook. Eller rettere der er nogle egenskaber som er gode i forretningsmæssige brug.

Så er spørgsmålet bare om de f.eks accepterer sådan noget som online marketing. Jeg ved i hvert fald at de er meget obs på ikke at tillade det i mange af deres andre applikationer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#42 chronaden 13 år siden

hvis nogle har en extra invitation, meget gerne smide den til: [email protected]

takker :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#43 DarkLight 13 år siden

Bony (36) skrev:
Personligt synes jeg, at det er ufattelig smart det at kunne dele visse beskeder, links eller lignende med bestemte netværk.

Det er det der hedder lists i Facebook.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44 davenport 13 år siden

Ilsø du har en invite.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45 HelmerJ 13 år siden

Så får han da rigeligt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#46 chronaden 13 år siden

Mange tak til jer begge, fik 2 ja :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#47 DarkLight 13 år siden

Jeg kan stadig ikke komme ind pga google apps brug. Får man en invite på mail, eller logger man ind via den pågældende mail-adresse, og så er der adgang?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#48 Slettet Bruger [60489474] 13 år siden

Man får en invite på mail.
Gravatar

#49 HelmerJ 13 år siden

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#50 gi-jones 13 år siden

Jeg tror lidt at fremtiden for sociale netværk er at lave en integration. Jeg har ikke personligt overskud til at vedligeholde to accounts, så selvom jeg prøver Google+ nu forventer jeg helt sikkert at jeg bliver nød til at vælge til sidst. Det ville så meget federe hvis jeg ikke var begrænset til "friends" der brugte den samme service. Hvis jeg kunne add'e mine Facebook venner på Google+ ville det være langt simplere - altså forbinde de to accounts. Det er den eneste holdbare løsning i længden, og det ser ud til at Google allerede har indført en connection til Twitter.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: