Gravatar

#1 davenport 13 år siden

Er der nogen der ligger inde med en invite til G+?
Gad godt snart at se hvad alt hypen er om...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 HelmerJ 13 år siden

Modtager også invite med kyshånd
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 MMB 13 år siden

me too...
Gravatar

#4 HonoDelLoce 13 år siden

De er vidst ret ubrugelige alligevel.. Selv med en invite får du bare at vide, at Google har nået grænsen for beta-testere.. Jeg fik selv en invite, men kunne ikke bruge den.. Og nu er den væk :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Slettet Bruger [60489474] 13 år siden

De åbner for det regelmæssigt, så det kræver bare, at man er tålmodig og prøver igen lidt senere. Jeg har mulighed for at invitere folk, men det kræver så den mail-adresse I bruger til at logge ind på Google med.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [60489474] 13 år siden

Dertil kan det siges, at jeg gav en af mine venner en invite i går. Jeg ved ikke om han kunne komme på med det samme (han havde først tid til at kigge på det i dag), men han har i hvert fald fået adgang nu.
Gravatar

#7 HelmerJ 13 år siden

The Dude (5) skrev:
De åbner for det regelmæssigt, så det kræver bare, at man er tålmodig og prøver igen lidt senere. Jeg har mulighed for at invitere folk, men det kræver så den mail-adresse I bruger til at logge ind på Google med.

Håber du har et ekstra invite du vil af med, Der kommer lige en pm.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8 Slettet Bruger [60489474] 13 år siden

Umiddelbart er der ingen begrænsninger på invites (af hvad jeg kan se), men vi prøver.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [60489474] 13 år siden

HelmerJ (7) skrev:
Håber du har et ekstra invite du vil af med, Der kommer lige en pm.

Jeg har sendt en invite. Der kan måske godt gå et par timer inden den når frem.
Gravatar

#10 HelmerJ 13 år siden

Takker.
Den er allerede fremme, men sidder på firmacomp med ie7, sux, må vente til jeg kommer hjem.

Skriv ny kommentar: