Gravatar

#1 Slettet Bruger [2777813375] 11 år siden

Hep! Vi er blevet enige om at lave en sommer special, da vi følte, at vi måtte følge op på "Star Trek Into Darkness".

Da vi også er ret glade for andet end film, kommer afsnittet til at handle om den forholdsvis nye animerede Batman-film: "Batman: The Dark Knight Returns", både del 1 og 2, vs. Frank Millers tegnede udgave.

Vi vil desuden snakke lidt om Batman i det hele taget, måske svinge omkring spillefilmene, andre tegneserier, spil, de animerede serier og hvad vi nu ellers finder på. :)

Vi optager d. 11. juni og afsnittet ryger på YouTube lige efter.
Gravatar

#2 Kyllingebenet 11 år siden

Nice, det vil jeg glæde mig til!
Mental striptease..
Gravatar

#3 Kruse 11 år siden

Fedt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Slettet Bruger [2777813375] 11 år siden

Det skal naturligvis tilføjes, at vi spoiler på livet løs, ganske som vi plejer, så det kan stærkt anbefales at læse tegneserien som minimum. Har man adgang til en tablet, kan den vist købes forholdsvis billigt via comixology, alternativt kan den findes i fysisk udgave til en fornuftig pris.

Vi vil sikkert tale om The Dark Knight Strikes Again også, da det jo er lidt oplagt. :)

Om vi spoiler på livet løs i forhold til Star Trek, må tiden vise - det kommer lidt an på hvor mange når at se filmen, før vi optager.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2777813375] 11 år siden

The Dark Knight Returns Part 1 på den danske Netflix:

http://movies2.netflix.com/WiMovie/Batman_The_Dark...

Tak til Kruse!
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2777813375] 11 år siden

Så er afsnittet klar:

Enjoooy!
Gravatar

#7 Kruse 11 år siden

Smukt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 Slettet Bruger [2777813375] 11 år siden

Og så får tråden lige et bump, for en god ordens skyld. :)

Feedback er velkommen, både her og på Facebook, da emnet jo er lidt anderledes denne gang og jeg roder lidt med tanken om at lave en anden podcast, hvor vi bl.a. taler om tegneserier.
Gravatar

#9 BN 11 år siden

Det var et fint afsnit, og man nød at være i selskab med jer igen-igen. Men nogle af jer virkede godt nok trætte eller sløve - ved ikke, om I også var det? I var ikke helt så meget i hopla som I plejer.

Johan var, da han endelig dukkede op, f.eks. i lange perioder påfaldende tavs i forhold til de mange inputs og kommentarer, han ellers plejer at være mand for at levere. Måske skulle han haft en grøn Monster ved hånden ligesom Ruben. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 The Insider 11 år siden

Jeg har dog været temmelig syg de sidste par uger, og især min stemme har haft det hårdt, hvilket kan være en af grundene til, at jeg ikke er lige så knaldhamrende højrøstet og irriterende som normalt ;-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: