#1 20 år siden

Jeg er selv medlem af digitarian, og kan derfor vidergive en venne kode, som gør at, hvis du tilmelder dig nu, kan du modtage op til 4 film for 0kr i de første 15 dage.

Dette er din kode ---> 34858 <---

Sådan skal koden bruges:

1. Gå til www.digitarian.dk og indtast koden 34858 i feltet "gavekode".
2. Forsæt tilmelding ved at indtaste dine personlige oplysninger.
3. Tilføj betalingskortinformation, tilbuddet gælder kun med betalingskort.
4. Gå I gang med at lave en ønskeliste over film du gerne vil se.

Du vælger DVDerne online og får dem sendt med posten — portoen er betalt. Der er ingen bøder - du kan beholde filmene indtil du haft tid til at se dem! Digitarian har over 4500 titler, så der er nok at vælge imellem.

hvis du ikke indtaster koden korrekt, vil den desværre ikke udløse de 15 dages gratis medlemsskab.
Gravatar

#2 gi-jones 20 år siden

Nej, og hvis man ikke indtaster koden korrekt, får du heller ikke din invitations-bonus-ting. Vel?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 DarkLight 20 år siden

Hvor er den store risiko for ridsede DVD'er nævnt? Eller millionunderskuddet? eller den dårlige service?

Eller det med at man rent faktisk skal indtaste sin konto-data og derefter aktivt afmelde sig inden de 14 dage eller trækker de automatisk for et månedsabbonnement ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

#4 20 år siden

#2 nej jeg får ikke mine 7 dage, og du får ikke dine 15 ;)

#3 jeg har været kunde ved dem i 9 måneder, og modtager ca. 14 film om måneden. INGEN af dem har været så ridsede at man ikke kunne afspille dem.
millionunderskuddet, hva er det for noget?
service, ja den har jeg aldrig haft brug for i de 9 måneder, så det kan jeg ikke svare dig på.

grunden til at man skal indtaste sine konto oplysninger er, at de selv trækker pengene når prøve perioden ophører, så hvis man bare vil prøve dem uden at betale, skal man bare trykke på en knap "stop abb.", og så skal man sende filmene rettur inden for 4 dage.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 20 år siden

Du arbejder tilfældigvis ikke hos Digitarian vel? ;) Nej det tænkte jeg nok.

Stedet trænger godt nok til en ny bibliotekar! Kan sgu ikke engang finde 4 af de 4500 ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

#6 20 år siden

#5 nej det gør jeg dog ikke, bor i den anden ende af landet i forhold til "butikken"

søg og du vil finde;)
Gravatar

#7 lagoni 20 år siden

#4 - hvor meget koster det at modtage de ca 14 film om måneden?

edit: jeg fandt det selv (229 pr måned)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 filmz-Bruce 20 år siden

#6 Har prøvet søgefunktionen og den alfabetiske. Der er ganske meget som ikke dukker op :)

#9 20 år siden

#8 søge funktionen, synes jeg nu ellers altid virker for mig:)

hvilke titler søger du, for det er tit MEGET gamle titler de ikke har.
Gravatar

#10 filmz-Bruce 20 år siden

Problemet er nok, at jeg i 90% af tilfældene køber R1 og R3 film og de fleste af disse kommer sjældent i R2 med dansk tekst og hvis de gør, med stor forsinkelse. En film som Oldboy er stadig ikke med dansk tekst og du har ret, det er mange gamle titler jeg har og søger, men som med vin finder jeg også, at kvaliteten bliver bedre med alderen :)

Skriv ny kommentar: