Gravatar

#11 Steffan Rasmussen 18 år siden

Er der nogen der ved, om man kan bruge Vega-koden flere gange på CD-ON?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12 chuck 18 år siden

#11 Det kan man ikke. Lige nu virker den faktisk ikke engang.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#13 lagoni 18 år siden

#11 - der plejer vist at komme en ny hver måned, så man kan bruge den en gang om måneden. Men som chuck siger, virker den ikke for tiden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14 Steffan Rasmussen 18 år siden

OK - Takker for hjælpen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#15 evermind 18 år siden

Hm, jeg synes da, jeg har copy/pastet den samme Vega-kode masser af gange på bestillinger til CDON og fået disse fragtfrit, også selv om jeg foretog flere af dem samme dag. Havde ikke forventet, at det virkede, da jeg gjorde det, men måske har jeg bare været heldig ... Har dog ikke købt noget hos CDON på det sidste, så jeg har ikke oplevet, at den ikke virkede.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Ad cd-wow, så bestilte jeg nogle film derfra i går eftermiddags. Alle bortset fra en enkelt (en "warehouse"-titel - dem, hvor titlerne står skrevet med stort) er allerede blevet afsendt. Så er det kun op til posten nu. Det lader til, at de er ved at komme op i gear igen. :-)

Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#17 Vestas 18 år siden

Der er kommet en ny Vega kode til cdon, tror jeg. Den virkede i hvert fald for en time siden.

Vega kode til cdon
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#18 MadMartigan 18 år siden

Hvad sker der lige for cd-wow?

Hvorfor er det man er begyndt, at blive stillet videre til ens bank? Jeg har jo ikke min nøgle med overalt?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#19 lagoni 18 år siden

Du kan vælge 'andet kort' og når du så skal betale, skal du bare vælge visakort der, så slipper du for det med netbank.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#20 MouseMickey 18 år siden

Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: