Jeg har netop modtaget en film, der har været 3 uger undervejs. Før den ankom, havde jeg ventet en måned på en anden. Men de skulle efter sigende være begyndt at oppe sig igen ang. leveringstid.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#4 - CD-WOW har haft en masse problemer. Det har bl.a. betydet, at nogle har måtte vente flere måneder på ting. Men de har skiftet ejer nu, og selvom der sikkert er et efterslæb af gamle bestillinger, der endnu ikke er kommet frem, så skulle de være ved at oppe sig igen. De nye ejere har i hevrt fald lovet, at selskabet vil være tilbage i god, gammel stil indenfor kort tid. De sidste ting, jeg bestilte derfra, fik jeg indenfor 4-5 dage.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#6 - Det er gode nyheder. Jeg var meget ked af at skulle skrive dem på den "sorte liste" i sin tid. Der var tit mange penge at spare ved køb hos dem. De dårlige oplevelser ligger dog stadig i baghovedet.
EDIT: Vrøvl..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det lyder godt at de er ved at komme på banen igen, har ikke bestilt hos dem i lang tid pga leveringstiden, men det kunne da være man skulle give dem en chance igen snart.
DEt ergodt nok et stykke tid siden jeg har bestilt noget hos dem, men den gang var det fragtfrit, så mon ikke det stadig er (læs: har ikke gidet undersøge det).
Loaded247's prisniveau ligger til gengæld et pænt stykke over de fleste andre. Det eneste, der kan betale sig at bestille fra dem, er de tilbud, de nogle gange kører (2 for X£ o.l.)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 Steffan Rasmussen 18 år siden
Og fra hvilke DVD-forhandlere risikerer man at blive bonnet told?
#2 Bony 18 år siden
:)
#3 aknot 18 år siden
Ingen fragt og ingen told, men lige for tiden er fragt tiden lang :)
#4 Steffan Rasmussen 18 år siden
#5 Yoda 18 år siden
Jeg har netop modtaget en film, der har været 3 uger undervejs. Før den ankom, havde jeg ventet en måned på en anden. Men de skulle efter sigende være begyndt at oppe sig igen ang. leveringstid.
#6 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#7 Bony 18 år siden
EDIT: Vrøvl..
#8 aknot 18 år siden
Andre steder der sender fragtfrit kan nævnes
loaded247
DEt ergodt nok et stykke tid siden jeg har bestilt noget hos dem, men den gang var det fragtfrit, så mon ikke det stadig er (læs: har ikke gidet undersøge det).
#9 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#10 aknot 18 år siden