Gravatar

#1 filmz-Dennis Rasmussen 17 år siden

Jeg er - som min hovedopgave - i gang med en undersøgelse af mænds forbrugsvaner og har brug for din hjælp.

Vær sød og klik på nedenstående link og bruge tre minutter på at besvare spørgsmålene. Herefter vil du modtage dit elektroniske gavekort, som kan bruges på barbergrej, hårvoks, ansigtscremer, kondomer og meget mere.

Som tak for din hjælp får du et gratis gavekort på kr. 30,-

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=LYHKDC...

Med venlig hilsen
Dennis
Gravatar

#2 Killkaj 17 år siden

Jamen der er jo fragt på!
Gravatar

#3 allanmc 17 år siden

Det her har det intet med en undersøgelse til en hovedopgave at gøre? Eller jo måske en hovedopgave som ansat PR-mand for den virksomhed? :-D Det var da en billig og irriterende form for reklame...
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#4 filmz-vassago 17 år siden

Et er at man spilder folks tid med et indlæg som dette, men hvor reelt virker et firma lige - når man skal "lyve" sig til lidt reklame...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 gi-jones 17 år siden

A witch!

Må vi aldrig se dig igen på vores ellers så fornuftige forum, din luskede spamlusker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 lagoni 17 år siden

Nu har jeg af gode grunde ikke færdiggjort spørgeskemaet, men det jeg lige så (vist de første 3-4 sider), virkede da ikke som reklame? Det kunne umiddelbart sagtens være til en opgave i noget marketingsrelateret - eller er det bare mig der er naiv?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-vassago 17 år siden

du er vildt naiv :) det starter fint nok, men slutter med kundeklub man jo lige kan melde sig til - og sjovt nok er det samme firma som man kan få gavekort til.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 Spanner 17 år siden

BAN!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 lagoni 17 år siden

#7 - ok, det giver en del mere mening mht reklame så. Jeg forsvarer igen min naivitet med jeg kun så de første spørgsmål :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 filmz-mrhands 17 år siden

Slet da det her reklameindlæg. Gay butik.

Skriv ny kommentar: