Jeg er - som min hovedopgave - i gang med en undersøgelse af mænds forbrugsvaner og har brug for din hjælp.
Vær sød og klik på nedenstående link og bruge tre minutter på at besvare spørgsmålene. Herefter vil du modtage dit elektroniske gavekort, som kan bruges på barbergrej, hårvoks, ansigtscremer, kondomer og meget mere.
Som tak for din hjælp får du et gratis gavekort på kr. 30,-
Det her har det intet med en undersøgelse til en hovedopgave at gøre? Eller jo måske en hovedopgave som ansat PR-mand for den virksomhed? :-D Det var da en billig og irriterende form for reklame...
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Nu har jeg af gode grunde ikke færdiggjort spørgeskemaet, men det jeg lige så (vist de første 3-4 sider), virkede da ikke som reklame? Det kunne umiddelbart sagtens være til en opgave i noget marketingsrelateret - eller er det bare mig der er naiv?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
du er vildt naiv :) det starter fint nok, men slutter med kundeklub man jo lige kan melde sig til - og sjovt nok er det samme firma som man kan få gavekort til.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-Dennis Rasmussen 17 år siden
Vær sød og klik på nedenstående link og bruge tre minutter på at besvare spørgsmålene. Herefter vil du modtage dit elektroniske gavekort, som kan bruges på barbergrej, hårvoks, ansigtscremer, kondomer og meget mere.
Som tak for din hjælp får du et gratis gavekort på kr. 30,-
http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=LYHKDC...
Med venlig hilsen
Dennis
#2 Killkaj 17 år siden
#3 allanmc 17 år siden
#4 filmz-vassago 17 år siden
#5 gi-jones 17 år siden
Må vi aldrig se dig igen på vores ellers så fornuftige forum, din luskede spamlusker.
#6 lagoni 17 år siden
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 lagoni 17 år siden
#10 filmz-mrhands 17 år siden