Ja, jeg så den dog på 3. række og kan ikke anbefale, at man ser en 3D film der, hvis man ikke, som minimum, sidder på 4. række. De første 3 er ikke optimale ift. brillerne, man får, da man skal rykke sit hoved fra side til side...
Og så var jeg pænt træt af, at der var så mange børn til stede. Hvad fanden foregik der lige der?
Det er ikke en pop-corns film nej, der var heldig kun få stykker der åd dem, og de stoppede da også ret hurtigt heldigvis, fordi mankan bare høre alt i salen under den her film.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
*totusind slikposer knitrer for fuld hammer. Shahbaz facepalmer. Lyden af facepalm forstyrrer. Shahbaz himler med øjnene. Bevægelsen af øjenæbler er for høj.
Da jeg genså "Gravity" i Imperial, sad jeg ved siden af to midaldrende kvinder, som blev ved med at grine på VIRKELIG uheldige tidspunkter under filmen. Hvis jeg ikke havde set filmen før, havde jeg nok reageret kraftigt på det, og som skrevet andetsteds måtte jeg direkte råbe af tre højtravede knægte til en forevisning af "This is the End". Føler, at dette er et stort, voksende socialt problem, der bør tages op af politikerne, og som man bør tage hånd om allerede i skolegården, hvor man med fordel kan undervise i "biografetikette" et par timer om ugen hele vejen fra 1. til 9. klasse.
Der var også den scene med Hundene, hvor Bullock begynder og hyle med dem, hvor en del grinte, det stoppede heldigvis da de opfattede at hun ikke gjorde det for sjov, men af ren længsel over at høre andre end hende selv.
Og så scenen med Mark der vender tilbage, som hun haha Drømmer yes Jonas vil elske den, skal ind og se den med ham igen her den 7 tror jeg det er hehe.
Men med det sagt forstår jeg godt folk grinte lidt der, fordi det er sku en meget sjov/hjertevarm scene
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der var enormt meget larm i salen - børnene dog mest i starten. De var ikke stille, men bedre end jeg havde frygtet inden filmen gik igang.
Men der var også nogle foran i højre side der blev ved med at knævre løs og der var vist også nogen der råbte af dem. Der er film hvor det er fedt at kunne mærke publikums reaktioner og så er der desværre alt for mange eksempler på at man ville ønske man kunne nuke dem allesammen...
Det var også en af de klare fordele ved Atmos. Der var skruet så højt op, og lyden kom fra så mange steder, at det gjorde det LANGT sværere at høre resten af salen - selv de leende damer ved siden af mig. Det blødte næsten lidt i øregangene - og sådan SKAL det dæleme være!
#21 the_paki_don 11 år siden
Og så var jeg pænt træt af, at der var så mange børn til stede. Hvad fanden foregik der lige der?
Men fantastisk film. Fænomenal.
#22 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 the_paki_don 11 år siden
"Silence"
*totusind slikposer knitrer for fuld hammer. Shahbaz facepalmer. Lyden af facepalm forstyrrer. Shahbaz himler med øjnene. Bevægelsen af øjenæbler er for høj.
Ja, det er en stille film! :)
#24 elwood 11 år siden
:)
Men udover det så gik folk heldigvis hurtigt ind på forholdende, om ikke og larme.
#25 The Insider 11 år siden
#26 elwood 11 år siden
Og så scenen med Mark der vender tilbage, som hun haha Drømmer yes Jonas vil elske den, skal ind og se den med ham igen her den 7 tror jeg det er hehe.
Men med det sagt forstår jeg godt folk grinte lidt der, fordi det er sku en meget sjov/hjertevarm scene
#27 McPeter 11 år siden
Men der var også nogle foran i højre side der blev ved med at knævre løs og der var vist også nogen der råbte af dem. Der er film hvor det er fedt at kunne mærke publikums reaktioner og så er der desværre alt for mange eksempler på at man ville ønske man kunne nuke dem allesammen...
#28 The Insider 11 år siden
#29 the_paki_don 11 år siden
#30 McPeter 11 år siden
Hehe fedt - det lød som om de råbte noget tilbage? De havde godt nok også snakket mange gange.