Jeg har tænkt mig at se Gravity nu på søndag og har valgt at se den i Park Bio, da jeg mindes fra diskussionen om Prometheus, at skulle man se en 3D film, så skulle man vælge Park Bio.
MEN nu har Imperial og Palads jo renoveret siden da og nu er spørgsmålet, om det er den gode ide eller ej?
Hvor vil jeg få den bedste 3D oplevelse i København?!
Jeg har tænkt mig at se Gravity nu på søndag og har valgt at se den i Park Bio, da jeg mindes fra diskussionen om Prometheus, at skulle man se en 3D film, så skulle man vælge Park Bio.
MEN nu har Imperial og Palads jo renoveret siden da og nu er spørgsmålet, om det er den gode ide eller ej?
Imperial vil være mit bud. Har kun hørt godt omkring 3D'en i "Gravity", så det er bestemt der jeg skal se den. :)
Jeg så den lige i smørhullet i Imperial i forgårs (havde ellers kun set den i en lille sal ude hos Warner Bros. i KBH), og det var for viiiiiiiiiilllllddddttttt!! Atmos FTW! Der var også skruet så højt op, at det blødte lidt i øregangene. Nøjagtig som det BØR være!
Jeg så den lige i smørhullet i Imperial i forgårs (havde ellers kun set den i en lille sal ude hos Warner Bros. i KBH), og det var for viiiiiiiiiilllllddddttttt!! Atmos FTW! Der var også skruet så højt op, at det blødte lidt i øregangene. Nøjagtig som det BØR være!
#9, tror ikke at den vises i Imperial på søndag. Vises kun alle mulige andre steder :-) (måske fordi der altså var Imperial-forpremiere på den i forgårs)
#1 the_paki_don 11 år siden
#2 Ericmase 11 år siden
Imperial vil være mit bud. Har kun hørt godt omkring 3D'en i "Gravity", så det er bestemt der jeg skal se den. :)
#3 Michael Andersen 11 år siden
Sølvlærreder ødelægger både 2D og 3D, så lyt til Bruce :)
#4 Outbound Sith 11 år siden
Fox Mulder
#5 the_paki_don 11 år siden
#6 The Insider 11 år siden
#7 Michael Andersen 11 år siden
At det ikke er et sølvlærred :) Disse billeder viser meget godt hvordan lyset ikke bliver fordelt rigtigt på et sølvlærred.
#8 Ericmase 11 år siden
YESSIR! Det' råsbøf med surt! :D
#9 MMB 11 år siden
#10 The Insider 11 år siden