Gravatar

#21 MouseMickey 17 år siden

#20 har spillet rigtig meget S&D :) men det er begyndt at blive lidt trivielt.. Headquaters har jeg ikke spillet særlig meget da jeg altid ender med at blive skudt :S...

Men vi skal lige ind spille igen på et tidspunkt
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#22 aknot 17 år siden

Mit skulle gerne komme med posten fra coolshop i løbet af imorgen...... og jeg har fri!! :)
Gravatar

#23 Bony 17 år siden

#21 - HQ er faktisk mit favoritspil. Men i weekenden spillede jeg også en del "Objektive variety map pack" med de nye maps. For ligesom at lære dem til denne uge, hvor de bliver tilgængelige i de "oprindelige" spil. Det var sgu underholdende at være helt desorienteret i et map man aldrig havde sat fod i før. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#24 MuManden 17 år siden

Mit PlayStation Network Online ID er nikolaj89 hvis der er nogen der er friske på at spille noget GTA multiplayer engang

Nåå, det er det man skal bruge Online ID til, jamen så er mit da MuManden
Fik først mit internet op at kører i dag, efter at have købt PS3en i Lørdags. Så jeg lærer stadigvæk ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#25 MouseMickey 17 år siden

#23 Ja det fik jeg også spillet en del kan virkelig godt lide Creek men er ik så vild med Chinatown.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#26 Bony 17 år siden

#25 - Creek er sjov ja. Med en M16 kan du ligeså stille pille dem ned én af gangen. Chinatown synes jeg nu er meget god til dels. Jeg har dog svært ved mørke baner. :)

Den der tredje, kan aldrig huske hvad den hedder, er dog tilgengæld rigtig fed efter min mening. Selvom at den ikke er super stor er der stadig rigtig meget variation. Den passer godt til min spillestil, lidt ligesom Creek.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#27 frankdrebin 17 år siden

#26 jah creek, det er en fed sniper bane! Hvis man er til den slags :)

Jeg kan bedst lide at spille Sabotage, HQ eller Cage Match ;)
Gravatar

#28 HonoDelLoce 17 år siden

Nu har jeg altså så siddet her og gamet GTA IV hele aftenen.. Og nøøøøøj hvor er det lækkert.. De første to timer gik med at falde i staver og savle over grafikken.. Mig og min kompagning foran den store skærm sad begge to og skiftedes til at sige "Hohohoho, så du lige det?" .. Det kan slet ikke beskrives..

Faktisk gik hele aftenen bare med at cruise rundt og lære byen lidt at kende, finde gode get-away-points og samle lidt penge sammen.. Tog kun lige en enkelt mission, hvilket selvfølgelig bare var en slags tutorial-mission hvor man skulle lære at køre rundt..

Men puh ha, hvor kommer det her spil til at tage mange af mine timer det næste lange stykke tid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 frankdrebin 17 år siden

#28 Hvordan har du fået det allerede nu :D

Gravatar

#30 HonoDelLoce 17 år siden

Uuh, det må jeg selvfølgelig ikke fortælle..

Men en venlig clerk, jeg kender, der ikke mente, der kunne ske noget ved at jeg fik det, når det nu alligevel lå på lager.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: