#30 Ej hvor snyd!! Jeg prøvede virkelig at fedte for ham nede i fona, der var ikke andre end os 2 hvor vi stod.. Man han gav sig sku ikke! Han snakkede noget om en kæmpe både de ville få.. kan ikke huske det helt præcis.. !
Jo jo, de kan skam vidst nok også blive straffet ret hårdt ved at sælge det for hurtigt.. Det er jo også derfor jeg ikke kan sige hvor jeg har fået det fra ;)
I'm going for glory! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
@Bony: Jeg er ikke på listen, ved ikke om det er dig man skal få til at tilføje een, men mit PSN ID er HackDK :]
Og ja, gu skal jeg da have det i morgen. Hvis det ikke er i postkassen når jeg kommer hjem, så skynder jeg mig ned til nærmeste butik (der har den hjemme), kan jo altid returnere den jeg modtager fra Coolshop.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 frankdrebin 17 år siden
Heldige asen!! ;)
Men lever det så op til forventningerne ?
#32 HonoDelLoce 17 år siden
Jo jo, de kan skam vidst nok også blive straffet ret hårdt ved at sælge det for hurtigt.. Det er jo også derfor jeg ikke kan sige hvor jeg har fået det fra ;)
I'm going for glory! :D
#33 frankdrebin 17 år siden
Så må du lige acceptere min "venne-invitation" så vi kan prøve at spille online :)
#34 dyg 17 år siden
Og ja, gu skal jeg da have det i morgen. Hvis det ikke er i postkassen når jeg kommer hjem, så skynder jeg mig ned til nærmeste butik (der har den hjemme), kan jo altid returnere den jeg modtager fra Coolshop.
#35 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg er altid med på en gamer (hvis jeg da ikke har travlt med noget andet :P)
I øvrigt er det kun fair nok at jeg har haft en dag mere end jer andre til at øve mig, for jeg sutter virkelig til 3rd Person med joypad :D
Efter lige at have kørt lidt mere rundt.. I can not stress this enough! For SATAN hvor fysikken i det spil genialt.. Og grafikken.. :D
#36 frankdrebin 17 år siden
Glæder mig til at se hvad det er for noget i morgen!!
CAN'T WAIT !
#37 Bony 17 år siden
#35 - For fanden jeg misunder dig lige nu!
#38 dyg 17 år siden
#39 HonoDelLoce 17 år siden
No need to envy - tomorrow you can all take part in my joyful world :D
#40 frankdrebin 17 år siden
Hvis i klikker ind under "Indsend Nyhed" så er der en der har indsendt en nyhed om at der er kommet en ny Dark Knight trailer..
Nogen der kender noget til den trailer? Evt. hvor man kan se den henne? For jeg kan ikke finde den nogen steder!
:)