#8 - Softexchange... De scorede da godt nok SELVMÅL! Hvor lamt var det ikke, at de flyttede op til busgaden, i en forretning som de ikke havde råd til, for derefter at ryge langt-pokker-i-vold ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#9 jep var trist savnet, men ikke så meget som Software shoppen der var ejet af Raymond (det hedder han) damm det var min ynglingsbutik, her var en spilforretning, hvor man kunne stå og snakke om spillene, og høre om det nyeste, når distrubitørene lige kiggede forbi.
Det var så trist da han valgte at lukke den, han sagde selv det var fordi han ikke kunne hamle op med de store giganter f.eks. Eb games.
Men han holdt da en fin afskedsreception (med forskellige gamle computer stillet op, man ku spille på, Amiga, commedore64, Commodore Amiga 32CD) hvor man lige kunne sige tak for de gode år, og få en gravøl/cola
nåja og så gennemtæskede jeg hans Unge ansatte i Kickoff til amiga'en med granat joystikket.
Lyder måske lidt weird at gå op i en butik så meget, men det var sku en god butik, som jeg tilbragte mange fredage efter skole i.
Ps. det er den som lå nede ved rutebilstationen i århus der på hjørnet.
Damm der gik der lige nostalagi i mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Jeg vil gerne købe GTA 3, Vice City og San Andreas til Xbox, men er der et sted hvor man kan købe en boks eller lignende meget billigt?
Gør mig bare klar til et efterår med GTA IV... :)
#2 myggen 18 år siden
http://www.softfair.dk/shoppen/vare.php3?id=862904...
Det er dog ikke meget billigt...
#3 Smurf 18 år siden
- Fear and Loathing in Las Vegas
#4 filmz-Scarface 18 år siden
#5 dyg 18 år siden
#6 Bohemian 18 år siden
#7 filmz-Kadann 18 år siden
#8 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 dyg 18 år siden
#10 elwood 18 år siden
Det var så trist da han valgte at lukke den, han sagde selv det var fordi han ikke kunne hamle op med de store giganter f.eks. Eb games.
Men han holdt da en fin afskedsreception (med forskellige gamle computer stillet op, man ku spille på, Amiga, commedore64, Commodore Amiga 32CD) hvor man lige kunne sige tak for de gode år, og få en gravøl/cola
nåja og så gennemtæskede jeg hans Unge ansatte i Kickoff til amiga'en med granat joystikket.
Lyder måske lidt weird at gå op i en butik så meget, men det var sku en god butik, som jeg tilbragte mange fredage efter skole i.
Ps. det er den som lå nede ved rutebilstationen i århus der på hjørnet.
Damm der gik der lige nostalagi i mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"