Gravatar

#21 inflector 14 år siden

Remeber the Titans. Det er måske ikke ligefrem en b-film, men den er super sentimental, hvilket jeg normalt ikke bryder mig om, men jeg holder sgu meget af den her film...

American Pie (den første, resten stinker)- er jeg vel sådan set alt for gammel til.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#22 Thomsen 14 år siden

Jeg er med på The Mummy - og for den sags skyld også The Mummy 2 (jeg har ikke set 3'eren). Det er herlig B-underholdning.

Jeg har også et ret godt forhold til The Day After Tomorrow, som jeg ved, at der er mange herinde, der hader. Ja, CGI-ulvene er forfærdeligt ringe lavet, men fortællingen får alligevel luret mig ind hver eneste gang. Og da den er på tv stort set hver 14. dag i øjeblikket er der rig lejlighed til at dyrke den. :-)

National Treasure og (gisp) National Treasure 2. Det kan godt være, at de er dumme og ulogiske, men jeg synes, de er vildt underholdende af samme grund som The Mummy. Det er B-filmsudgaver af Indiana Jones, hvor klichéerne driver ned af væggene - og dét er i sig selv en værdi.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#23 Skeloboy 14 år siden

#21 - jeg kan rigtig godt lide Remember The Titans. En ganske hyggelig, ufarlig film man bliver i rigtig godt humør af. Og også ganske godt skuespil. Prøv at se The Great Debaters også, den minder lidt om den i stil og tone.
Gravatar

#24 Bobby Singer 14 år siden

Jeg bakker også op om "The Last Action Hero". Faktisk en ganske habil action komedie.
Idjit
Gravatar

#25 filmz-Bruce 14 år siden

M:I:3. En søndagsvinder i regi af øl drikkende venner, som skal mødes og more sig over ufrivillig komik. Tror den får klassiker status.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 inflector 14 år siden

#21 det vil jeg gøre :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#27 HonoDelLoce 14 år siden

Thomsen (22) skrev:
National Treasure og (gisp) National Treasure 2. Det kan godt være, at de er dumme og ulogiske, men jeg synes, de er vildt underholdende af samme grund som The Mummy. Det er B-filmsudgaver af Indiana Jones, hvor klichéerne driver ned af væggene - og dét er i sig selv en værdi.

Dem er jeg også med på :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#28 Patriarch 14 år siden

Ja - jeg kom lige til at tænke på Deep Impact. Den har jeg en svaghed for.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#29 chandler75 14 år siden

Patriarch (28) skrev:
Ja - jeg kom lige til at tænke på Deep Impact. Den har jeg en svaghed for.

Jeg kan rigtig godt lide den, men vil personligt ikke mene, den hører ind under guilty pleasure-begrebet - som vel antyder, at man ved, der egentlig er tale om en dårlig film, men som man alligevel godt kan lide (derfor man føler sig 'guilty').

Jeg synes, "Deep Impact" er en decideret god katastrofefilm af flere forskellige grunde. Hvis du havde sagt "Amageddon", kunne jeg følge dig... :)

Men ellers er jeg også med på "National Treasure" og "The Day After Tommorow" - ikke særlig gode film, men begge nogle, jeg alligevel kan finde på at smække på af og til.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#30 Patriarch 14 år siden

Jeg oplever bare ofte at folk korser sig når jeg siger jeg godt kan lide den. Men du har nok ret et eller andet sted, da jeg ikke selv mener filmen er dårlig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: