Og så er der mange, der mener, at The Last Action Hero er en guilty pleasure. Personilgt kan jeg meget godt lide filmen, og jeg synes slet ikke den er dårlig nok til at blive kategoriseret som noget, man bør føle skyld over at finde god :-)
I second that.. Last Action Hero er eminent, og jeg glæder mig til at se den på BD lige om hjørnet ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#14, fik den lige i dag til anmeldelse. Glæder mig også til at gense den i HD, har ikke set den i årevis :-) Naturligvis bortset fra Hamlet-sekvensen, som jeg godt kan lide at støve op på YouTube i ny og næ.
#14, fik den lige i dag til anmeldelse. Glæder mig også til at gense den i HD, har ikke set den i årevis :-) Naturligvis bortset fra Hamlet-sekvensen, som jeg godt kan lide at støve op på YouTube i ny og næ.
I envy you !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder
#12 Patriarch 14 år siden
Og jeg føler mig ikke engang guilty nu da der er nogen der har skrevet Batman og Robin.
#13 stoffer 14 år siden
I said brrrrr, it's cold in here, gotta be some torros in the atmosphere!
#14 HonoDelLoce 14 år siden
I second that.. Last Action Hero er eminent, og jeg glæder mig til at se den på BD lige om hjørnet ! :)
#15 The Insider 14 år siden
#16 Kruse 14 år siden
#17 HonoDelLoce 14 år siden
I envy you !
#18 filmz-Bruce 14 år siden
#19 Patriarch 14 år siden
#20 mr gaijin 14 år siden