Gravatar

#51 chandler75 14 år siden

# 50 "Legendernes tid" er jeg også med på. Den er enormt cheesy, men alligevel god underholdning. "Titanic" vil mange nok mene det samme om, men jeg synes nu stadig, det er en rigtig god film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#52 elwood 14 år siden

Death To Smoochy!

Er hel vild med den film, den har så mange geniale quotes.

Plus Jon Stewart 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 wimmie 14 år siden

elwood (52) skrev:
Death To Smoochy!

Er hel vild med den film, den har så mange geniale quotes.

Plus Jon Stewart 8-)

Det er jo en fantastisk film og bestemt ikke en guilty pleasure :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#54 elwood 14 år siden

Nogen vil mene det anderledes 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#55 wimmie 14 år siden

Så tager de fejl ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#56 Herrguth 14 år siden

Her er nogle af mine guilty pleasures:

French Kiss:
Meg Ryan og Kevin Klines samspil og kemi er supergod, og selv om den er lidt pladderromantisk, så er den alligevel hysterisk morsom. Jeg synes det er Meg Ryans bedste.

The Craft:
En forudsigelig teenagegyser, men jeg holder nu meget af de denne film alligevel. Den minder mig meget om teenageårene og video-aftener med klassen. Og så er Fairuza Balk bare dejlig ond.

Brokedown Palace:
Endnu en forudsigelig og lidt for sentimental historie (baseret på en sand historie). Men jeg bliver nu rørt hver gang jeg ser den og Claire Danes spiller rigtig godt.

Annie:
Hvad kan jeg sige? Jeg nød den som lille og det gør jeg stadigvæk.

Panic Room:
Jeg kan huske den har fået nogle hug herinde, men jeg kan nu rigtig godt lide den, og mener den hører til blandt Finchers bedste.

Resident Evil:
Jeg synes den fungerer rigtig som action-film og er go' underholdning. Efterfølgerne er dog trælse og bør undgås.

The Birdcage:
Robin Williams og Hank Azaria er meget morsomme i denne komedie.

Bring it On:
Jeg kan se at den er blevet nævnt tidligere i tråden, så helt alene er jeg ikke.

Final Destination 2:
Jeg synes filmen fungerer godt, især i kraft af nogle fede scener.

Romy & Michele's High School Reunion:
Jeg synes filmen har nogle sjove scener og samspillet mellem Lisa Kudrow og Mira Sorvino er rigtig godt. Jeg elsker samtalen om post-its.

Thir13en Ghosts:
Jeg er overrasket over at denne film blev så dårligt modtaget. Jeg synes den er knald-god underholdning.

Og så har jeg nogle film, som jeg ikke er helt sikker på om de kvalificerer sig til Guilty Pleasures...?

Strit og Stumme: En dansk tegnefilm der fik nogle drøje hug af anmelderne. Jeg vil have den på DVD...NU!

The Witches of Eastwick
Big Trouble in Little China (aka Hvem springer kineserne for?)
Asterix Indtar Rom
Legend
Gravatar

#57 Bobby Singer 14 år siden

#49 Jeg ved nu ikke ligefrem om man kan kalde "Blinkende Lygter" for en guilty pleasure, stort set alle jeg kender har set den og synes den er utroligt sjovt, faktisk i sådan en grad at jeg er ved at være godt og grundigt træt af filmen og finder den faktisk en smule overvurderet.
Idjit
Gravatar

#58 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

Alt med Steven den Søgale fra '88 til '95.
Doctor Last Warning
Gravatar

#59 dyg 14 år siden

#56 - Big Trouble in Little China er da kvalitet! En intet mindre end fantastisk film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#60 Skeloboy 14 år siden

Bio Dome!

Kan se den ligger lavest på Metacritic...

Skriv ny kommentar: