Russ Meyer-film Ingen argumentation nødvendig - det er jo gjort så glimrende i indlæg #6.
Cannonball Run-filmene Der er altså bare noget over at høre sådan en Lamboughini gasse op. Jeg kan hver evig eneste gang sidde og nyde indledningen i filmene, der altid er en eller anden vild Lamb-jagt.
Spilt Second Rutger Hauer var be for sej dengang. Jeg husker stadig, hvor fascineret jeg var af ovenstående film og "Past Midnight" tilbage i '92-'93. Desværre er jeg ikke i besiddelse af nogle af filmene - Det må jeg vist have gjort noget ved.
Rambo-filmene Det ER altså lidt testestoron-forhøjende at se sådan en ægte mandefilm, hvor man syr sig selv og lignende. Så kan man på ægte selvbedragerisk vis sidde og sige til sig selv "Det kunne jeg da også gøre", mens man tømmer endnu en øl og studerer sine forsvundne muskler... :-)
Dommedags-film Armageddon, Deep Impact, The Day After Tomorrow osv. Jeg synes altid det er fascinerende historier, og nyder at se de forskellige forestillinger om jordens undergang - det er god underholdning.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#52 Ja, jeg elsker også at se jorden blive massakreret på opfindsomvis, det er super undeholdning, desværre daler disse film for det meste i "kvalitet" imod slutningen.
#54 ja jeg vil give dig ret "The Core" falder lidt udenfor nummer, den høre mest til i "kedelig historie, dårligt produceret, dårligt udført, selv om det er med Aaron Eckhart, Delroy Lindo og Stanley Tucci på rolle listen" kategorien.
Der er så vidt jeg husker heller ikke nogle rigtige smadre verden scener, som i "ID4" og "The Day After Tomorrow".
#51 "The Warriors" er ikke en GP, det er en klassiker!
De bestemt ikke dårlige men deres kvaliteter berettiger ikke de sindsygt mange gange jeg har set dem. Tre James L. Brooks film: Broadcast News, Terms of Endearment og As good as it gets - han er kongen af romantic drama/comedy.
#51 filmz-Bruce 19 år siden
#52 filmz-jackjazz 19 år siden
Russ Meyer-film
Ingen argumentation nødvendig - det er jo gjort så glimrende i indlæg #6.
Cannonball Run-filmene
Der er altså bare noget over at høre sådan en Lamboughini gasse op. Jeg kan hver evig eneste gang sidde og nyde indledningen i filmene, der altid er en eller anden vild Lamb-jagt.
Spilt Second
Rutger Hauer var be for sej dengang. Jeg husker stadig, hvor fascineret jeg var af ovenstående film og "Past Midnight" tilbage i '92-'93. Desværre er jeg ikke i besiddelse af nogle af filmene - Det må jeg vist have gjort noget ved.
Rambo-filmene
Det ER altså lidt testestoron-forhøjende at se sådan en ægte mandefilm, hvor man syr sig selv og lignende. Så kan man på ægte selvbedragerisk vis sidde og sige til sig selv "Det kunne jeg da også gøre", mens man tømmer endnu en øl og studerer sine forsvundne muskler... :-)
Dommedags-film
Armageddon, Deep Impact, The Day After Tomorrow osv. Jeg synes altid det er fascinerende historier, og nyder at se de forskellige forestillinger om jordens undergang - det er god underholdning.
//JackJazz
#53 aknot 19 år siden
Ja, jeg elsker også at se jorden blive massakreret på opfindsomvis, det er super undeholdning, desværre daler disse film for det meste i "kvalitet" imod slutningen.
#54 elwood 19 år siden
Jeg mener man bør sætte en eller anden standard, og den film høre ike til noget af det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 aknot 19 år siden
ja jeg vil give dig ret "The Core" falder lidt udenfor nummer, den høre mest til i "kedelig historie, dårligt produceret, dårligt udført, selv om det er med Aaron Eckhart, Delroy Lindo og Stanley Tucci på rolle listen" kategorien.
Der er så vidt jeg husker heller ikke nogle rigtige smadre verden scener, som i "ID4" og "The Day After Tomorrow".
"The Warriors" er ikke en GP, det er en klassiker!
#56 Patriarch 19 år siden
#57 jessup 19 år siden
#58 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 inflector 19 år siden
#60 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Men hey hvis de er fra din fars tid kan du da ikke være så gammel :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***