Hopper med på katastrofefilmene, og derudover må jeg også erklære at jeg faktisk godt kan lide Cocktail.. Synes den har sin charme, dog især fra starten og til og med Jamaica scenerne!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
"Cocktail" er fin underholdning - den så jeg godt nok mange gange som teenager, da drømmejobbet så ud til at være bartender. Bryan Brown er rigtig god i den:
Coughlin's Law; Anything else is always something better.
Coughlin's Law; Bury the dead, they stink up the place.
Coughlin's law: never show surprise, never lose your cool.
Couglin's diet: cocktails and dreams.
Coughlin's law: never tell tales about a woman. No matter how far away she is, she'll always hear you.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg BLEV faktisk bartender hovedsagligt pga Cocktail... og jeg er næppe den eneste der har valgt at tilbringe timer bag en bar efter at have set lige den film, hehe...
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Der er naturligvis smurt tykt på i filmen.. men det er nu ikke ligefrem svært at komme i kontakt med kønne tøsebørn hvis man er iført en hvid skjorte og jonglerer en vodkaflaske bag en bardisk... ;o)
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
#71 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#72 chandler75 19 år siden
Coughlin's Law; Anything else is always something better.
Coughlin's Law; Bury the dead, they stink up the place.
Coughlin's law: never show surprise, never lose your cool.
Couglin's diet: cocktails and dreams.
Coughlin's law: never tell tales about a woman. No matter how far away she is, she'll always hear you.
#73 filmz-maxhh 19 år siden
Jeg BLEV faktisk bartender hovedsagligt pga Cocktail... og jeg er næppe den eneste der har valgt at tilbringe timer bag en bar efter at have set lige den film, hehe...
Mvh
MaxHH
#74 filmz-Munk 19 år siden
Det er jo heller ikke en skam.. De to piger han møder på Jamaica er jo ikke værst! :D
- Steve Carell
#75 filmz-maxhh 19 år siden
Der er naturligvis smurt tykt på i filmen.. men det er nu ikke ligefrem svært at komme i kontakt med kønne tøsebørn hvis man er iført en hvid skjorte og jonglerer en vodkaflaske bag en bardisk... ;o)
Mvh
MaxHH