Star Wars 1-3 er spændende at diskutere, fordi der er så stor uenighed om filmene, at folks opfattelse af filmene svinger mellem alt fra mesterværk til det værste lort. Det samme er bare ikke tilfældet for andre "guilty pleasures", som folk bare ikke har så stærke følelser for - hvad enten disse følelser er negative eller positive.
Hvis du gerne vil opfordre, så kunne du jo passende komme med nogle andre forslag :)
Jeg er bare træt af SW diskussionen, men jeg kan jo bare springe afsnittet over, eller gemme det til jeg har fået en anden lang podcast jeg har hørt lidt på afstand. Jeg synes det er svært helt at komme med foreslag der både er stort nok, og samtidig falder inden for rammen. Jeg synes det kunne være sjovt at høre om en lidt "sjovere" film (så dårlig den er god agtigt), som f.eks. "Plan 9 From Outer Space", eller "Jaws" fortsættelserne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg synes det er svært helt at komme med foreslag der både er stort nok, og samtidig falder inden for rammen.
Hvis du mener mainstreamfilm, eller noget der lugter derhenad, så er det bestemt ikke et krav, men omvendt går vi ikke efter film, der har så smalt et publikum, at alle vores lyttere måske skal ud og købe filmen, for at lytte til afsnittet.
Ed Wood-film og tilsvarende film er bestemt en mulighed, jeg mener endda at nogle af dem var potentielle "kommende film", før vi tog en pause.
#91 MMB 12 år siden
#92 Kruse 12 år siden
#93 Collateral 12 år siden
Jeg er bare træt af SW diskussionen, men jeg kan jo bare springe afsnittet over, eller gemme det til jeg har fået en anden lang podcast jeg har hørt lidt på afstand. Jeg synes det er svært helt at komme med foreslag der både er stort nok, og samtidig falder inden for rammen. Jeg synes det kunne være sjovt at høre om en lidt "sjovere" film (så dårlig den er god agtigt), som f.eks. "Plan 9 From Outer Space", eller "Jaws" fortsættelserne.
#94 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Hvis du mener mainstreamfilm, eller noget der lugter derhenad, så er det bestemt ikke et krav, men omvendt går vi ikke efter film, der har så smalt et publikum, at alle vores lyttere måske skal ud og købe filmen, for at lytte til afsnittet.
Ed Wood-film og tilsvarende film er bestemt en mulighed, jeg mener endda at nogle af dem var potentielle "kommende film", før vi tog en pause.
#95 Collateral 12 år siden
#96 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Jamen, forslag er altid velkomne, uanset hvad. Vi skal dog lige se hvordan vi klarer detdér med at fejre fødselsdag. :)
#97 Kruse 12 år siden
"Batman & Robin" kunne også være fedt!
#98 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
"Batman & Robin" - se den med RiffTrax-kommentarspor, det gør den overraskende underholdende. :)
#99 Collateral 12 år siden
Særligt hvis originalen tages med i sammenligning!
Enig!
#100 MOVIE1000 12 år siden