Gravatar

#11 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Alder betyder nu ikke noget, som jeg har skrevet i vores opslag, men man skal naturligvis være bare moderat interesseret i de film, vi taler om, samt selvfølgelig have det tekniske aspekt i orden. :)
Gravatar

#12 DarkLight 12 år siden

Det er dérfor Evermind så Conan! aHA!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Nope, det er bare fordi han har tvivlsom smag. :D
Gravatar

#14 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

For lige at gøre vores opslag på hjemmesiden lidt mere tydeligt, kopierer jeg det lige herover. :)

guiltypleasures.dk skrev:
Vi er dog blevet reduceret lidt siden sidst og i den forbindelse, sender vi derfor en føler ud og vil høre om der måske er nogen, der har lyst til at være med til at fylde hullerne lidt ud (no pun intended).

Konceptet er at vi laver et afsnit om måneden, måske mere med tiden. Typen af film, kan du vurdere ud fra vores navn, samt de film vi har talt om allerede (se vores hjemmeside).

Hvad der kræves af dig:

- At du har en stor kærlighed til film og gerne har et fornuftigt kendskab til disse. Det skader bestemt ikke, hvis du har erfaring med at anmelde film på skrift, men det er ikke strengt nødvendigt.

- Alder og køn har ingen betydning – de nuværende medvirkende er fra slutningen af 20′erne til slutningen af 30′erne.

- At du er superstabil og kan overholde aftaler, så vi kan regne med dig, når der skal optages programmer, samt at du er god til at melde ud, hvis noget går helt galt.

- At du har Skype, en god mikrofon der ikke skaber støj på optagelsen (vores erfaring siger, at USB-mikrofoner er vejen frem) og en stabil internetforbindelse – vi har haft uheldige oplevelser med bl.a. trådløse forbindelser.

- At du har mulighed for at benytte 1-2 timer på optagelsen, hvor du “afskærer” dig fra resten af verden, altså ikke har folk der taler i baggrunden, en computer der støjer og andet, der kan virke forstyrrende, når man lytter til programmet.

Vær opmærksom på, at vi gerne drikker en lille dram eller to, eller tre, under optagelserne.

Vi bruger Skype til samtalen, hvor jeg (Bruno) står for optagelsen og efterbehandling. Vi deles om ansvaret for vores hjemmeside, Facebook og mail. Hvis du ikke har tiden til den del, er det helt ok.

Vi bruger Doodle til planlægning af programmer og når jeg får en god idé, vil der blive bygget et forum op, som vi kan benytte, da vores tidligere løsninger ikke har været helt optimale.

Send os en mail på: [email protected] og fortæl lidt om dig selv. Alder, erfaring med film, evt. link til anmeldelser og hold dig endelig ikke tilbage, hvis du har spørgsmål.

Hold jer endelig ikke tilbage. :)
Gravatar

#15 Babo84 12 år siden

Thomas Nielsen og mig deltager gerne, Utyske :) Kom nu... :)
Gravatar

#16 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Der er en mailadresse, så hvis du mener det, er det jo bare at smide en mail, så tager vi det til overvejelse.

Det er ikke strengt nødvendigt for os at få ekstra deltagere, da alle har tid til et enkelt afsnit om måneden og vi er fire, men vi besluttede alligevel at lægge en føler ud.

Der er sandsynligvis også mulighed for, at vores afsnit bliver lidt længere, når der går længere tid imellem optagelserne og hvis folk har spørgsmål omkring udstyr til formålet, er det bare at spørge løs.
Gravatar

#17 BN 12 år siden

Babo84 (15) skrev:
Thomas Nielsen og mig deltager gerne, Utyske :) Kom nu... :)

Jeg kunne evt. tilbyde mig selv som deltager. Det vil nok forøge jeres chancer, for Utyske kan ikke fordrage mig, og dermed kommer I to til at fremstå som bedre alternativer!

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 Babo84 12 år siden

I know :)

utyske (16) skrev:
ikke strengt nødvendigt for os at få ekstra deltagere

Har I også nogle der kan "rattle the cages", som man siger? :)

BN (17) skrev:
Jeg kunne evt. tilbyde mig selv som deltager

Du er jo anonym på alle måder. Og du vil ikke have vi skal høre din batman-stemme :)
Gravatar

#19 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Babo84 (18) skrev:
Har I også nogle der kan "rattle the cages", som man siger? :)

Det vil jeg mene, at vi alle kan, men det kommer helt an på hvilke(n) film, vi har under behandling. Jeg forudser i hvert fald delte meninger, når det kommer til Conan-filmene.
Gravatar

#20 Babo84 12 år siden

Yes..

utyske (19) skrev:
delte meninger, når det kommer til Conan-filmene

Må lige heller få set den nye :)

Skriv ny kommentar: