Gravatar

#131 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

For at holde tråden lidt i gang, så den ikke afgår ved døden.

Jeg overvejer hvad præcis vi gør med de forslag der er kommet ind, men vi vender naturligvis tilbage med noget nyt og spændende snart. :)
Gravatar

#132 evermind 12 år siden

Og jeg har netop bestilt HD Webcam, så alle vores fødselsdagsgæster kan opleve mig tylle Perlenbacher i glorværdig højopløsning. Og måske nøgen. Man ved aldrig, hvad der sker, når Guilty Pleasures-crewet er på banen, kun at det er syndigt!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#133 Takfornu 12 år siden

evermind (132) skrev:
Og jeg har netop bestilt HD Webcam, så alle vores fødselsdagsgæster kan opleve mig tylle Perlenbacher i glorværdig højopløsning. Og måske nøgen. Man ved aldrig, hvad der sker, når Guilty Pleasures-crewet er på banen, kun at det er syndigt!! ;)

UFFFFFFF det blive fan'me uhyggeligt du - Gyyyyyssss - Rated R for RUDE ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#134 evermind 12 år siden

#133 ELLER jeg kunne også bare sidde omsluttet af mørke med en lommelygte under mit ansigt. Og måske nøgen.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#135 Takfornu 12 år siden

# 134 Så længe du bare holder "lygten" under ansigtet er jeg rolig ellers får GP fremover helt ny mening i min bog ;-)
Gravatar

#136 evermind 12 år siden

Hehe! :D
Gravatar

#137 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Niiiice! Det kunne være, at jeg skulle gå i Lidl, så jeg kan være med på de øl. ;D

Hvad endte du med, Rub-dawg? Detdér Logitech, som jeg havde fundet? :)
Gravatar

#138 Takfornu 12 år siden

Super Brugsen har fødselsdag i denne uge med flere gode tilbud på luxus øl til 8-10 kr bl.a i min lokale så mon ikke det gælder også hos de øvrige ? Kig ned til store smagsoplevelser :)
Gravatar

#139 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Aight, det vil jeg gøre. Jeg tror dog ikke at de holder til optagelsen. :p
Gravatar

#140 evermind 12 år siden

#137 Jep - min lækkerhed skal da ikke skæmmes af uldent billede! ;)

Skriv ny kommentar: