På kanalen har der været lidt snak om at oprette en tråd, til alle de sjove og underlige ting der bliver skrevet.
Således ikke langt fra tanke til handling.
Hvordan kommer man på #filmz.dk @ Quakenet: Meget nemt. Følg denne guide :) Ved det sidste billede taster man: #filmz.dk oppe i det øverste og klikker 'Join' Voilá. Cakewalk, folks. Kig forbi, om ikke andet så for at opleve en flink Dark-Light :)
Filmz-Bot Funktioner: Tilknyttet til #filmz.dk er en lille bot, som kan være behjælpelig med diverse ting.
!imdb *filmnavn* (Fx. !imdb deadwood) Finder en film på imdb og viser den på kanalen med diverse info. Uundværlig når pøblen diskuterer om aftens film på Tv2 er værd at bruge tid på.
!imdb -c *navn* (Fx. !imdb -c Ian McShane) Samme princip som overstående. Viser info omkring skuespilleren.
!stats (Fx. !stats) Botten skriver et link, som henviser til denne side. Alt folk siger bliver logget og præsenteret i pæne og yderst afslørende tal.
Men igen, denne tråd er tiltænkt sjove citater og deslige fra kanalen.
P.S Lagoni, hvis du lader være med at paste den om lyserøde skjorter, skal jeg nok lade være med at paste dit smus-citat :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg må så indrømme jeg ikke kan huske Dark-Lights citat helt præcist, så det var en fin deal for mig :) Men jeg har efterhånden skrevet så mange dumme ting derinde, jeg er sikker på at en enkelt aftale ikke forhindrer mig i at blive til grin.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 DarkLight 19 år siden
Således ikke langt fra tanke til handling.
Hvordan kommer man på #filmz.dk @ Quakenet:
Meget nemt. Følg denne guide :)
Ved det sidste billede taster man: #filmz.dk oppe i det øverste og klikker 'Join' Voilá. Cakewalk, folks. Kig forbi, om ikke andet så for at opleve en flink Dark-Light :)
Filmz-Bot Funktioner:
Tilknyttet til #filmz.dk er en lille bot, som kan være behjælpelig med diverse ting.
!imdb *filmnavn* (Fx. !imdb deadwood)
Finder en film på imdb og viser den på kanalen med diverse info. Uundværlig når pøblen diskuterer om aftens film på Tv2 er værd at bruge tid på.
!imdb -c *navn* (Fx. !imdb -c Ian McShane)
Samme princip som overstående. Viser info omkring skuespilleren.
!stats (Fx. !stats)
Botten skriver et link, som henviser til denne side. Alt folk siger bliver logget og præsenteret i pæne og yderst afslørende tal.
Men igen, denne tråd er tiltænkt sjove citater og deslige fra kanalen.
P.S Lagoni, hvis du lader være med at paste den om lyserøde skjorter, skal jeg nok lade være med at paste dit smus-citat :)
#2 lagoni 19 år siden
#3 cyberzed 19 år siden
#4 maniac 19 år siden
Jeg synes I som en flot gestus skal lægge de omtalte citater op til vores andres morskab, for at vise vejen for andre :P
#5 cyberzed 19 år siden
#6 lagoni 19 år siden
#7 filmz-ataris 19 år siden
#8 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#9 Scherlund 19 år siden
Jeg skal nok selv passe lidt på, for så vidt jeg ved er jeg ikke den eneste der har en log kørende.
#10 Outbound Sith 19 år siden
Promise!
Fox Mulder