#90 At det er taget ud af kontekst er jo det der gør det sjovt og legendarisk... I 1961 eller 1962 holdt JFK en suplim tale i Berlin, men folk husker kun en enkelt sætning. "Ich bin ein berliner!" Folk husker kun hvad de ønsker og derfor er alle legendariske citater taget ude af kontekst, og der vil dit også står til evig tid.. ;)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Der sker skumle ting rundt omkring i verden, også på #filmz.dk. Af hensyn til forfatteren, har jeg valgt at ændre hans navn.
<AnimeFisker> ok jeg har hermed indset at jeg er pervers! <AnimeFisker> der fulgte en lille figur med af en lille pige og det første jeg lige har tjekket er om man kan se op under hendes kjole :/ <AnimeFisker> og ja det kan man og ja hun har trusser på
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Endnu et eksempel på Scherlunds meget skumle tankegang:
(21:04:40) • @methangas ser folk snakker fodbold og lusker ud af bagdøren (21:04:43) (ataris) men ok, esbjerg er endnu mere fesne end ob (21:04:48) (bobber_nielsen) farvel methangas (21:04:58) (Scherlund|EFB) methangas så længe du ikke lusker ind af bagdøren o.O
#91 davenport 19 år siden
#92 filmz-Munk 19 år siden
At det er taget ud af kontekst er jo det der gør det sjovt og legendarisk...
I 1961 eller 1962 holdt JFK en suplim tale i Berlin, men folk husker kun en enkelt sætning.
"Ich bin ein berliner!"
Folk husker kun hvad de ønsker og derfor er alle legendariske citater taget ude af kontekst, og der vil dit også står til evig tid.. ;)
- Steve Carell
#93 Outbound Sith 19 år siden
- som alle jo ved oversættes til engelsk som
"I am a jelly doughnut!"
Fox Mulder
#94 cyberzed 19 år siden
#95 dyg 19 år siden
<AnimeFisker> ok jeg har hermed indset at jeg er pervers!
<AnimeFisker> der fulgte en lille figur med af en lille pige og det første jeg lige har tjekket er om man kan se op under hendes kjole :/
<AnimeFisker> og ja det kan man og ja hun har trusser på
#96 evermind 19 år siden
Er Nakalay på Quakenet??? :P
#97 davenport 19 år siden
#98 filmz-ataris 19 år siden
(21:04:40) • @methangas ser folk snakker fodbold og lusker ud af bagdøren
(21:04:43) (ataris) men ok, esbjerg er endnu mere fesne end ob
(21:04:48) (bobber_nielsen) farvel methangas
(21:04:58) (Scherlund|EFB) methangas så længe du ikke lusker ind af bagdøren o.O
#99 filmz-Funkymonkey 19 år siden
Erm okay, det var måske så heller ikke den bedste sætning.
#100 davenport 19 år siden